Goede merk voor Detroit replicas

Replica is replica, ik laat het liever links liggen omdat je nooit weet of die dingen goed gemaakt en gegoten zijn.
Dan overkomt dit je niet (en nee dat is niet nep en is ook geen grapje ;) ):

full_wheel01.jpg
 
Ik zat te lezen op een forum van uk-polos eentje die had zijn OEM denvers krom gereden. Nou zijn er daar ook wel erg flinke ''potholes'' maar toch.
Ik had zelf R32 replica velgen wat ik je kan aanraden is inderdaad WSP of elk ander italiaans merk ! Geen chinees of wat dan ook je ziet het aan de afwerking achter/tussen de spaken meestal en deze trillen meer. Met de velgen was verder niks mis.
 
Ik weet sowieso dat de replica's van velgenhuis.nl van Italiaanse afkomst zijn, dus wat betreft kwaliteit zouden die prima moeten zijn;)
Wielkracht weet ik zo niet (heb hen nooit persoonlijk gesproken), maar zij zijn ook wel een groot bedrijf, dus die gaan geen prut leveren;)

Ik denk dat je bij een van onze sponsoren sowieso wel goed zit, wat betreft velgen:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja tuurlijk als je via onze sponsors besteld ga ik er, ook voor die prijs, vanuit dat het goed is. Maar goedkope replica's rij je snel krom omdat het gewoon mindere kwaliteit is.

Bbs'en zijn inderdaad ook heel gevoelig hoor Ibifaho, is ook allemaal flinterdun materiaal en komen supersnel deuken in :s
 
Komt omdat het meerdelig is waarschijnlijk die randen zijn ook van dun aluminium dusja! Al raak je dan iets verbuigd het sneller denk ik zelf.

Oem velgen gaan niet snel kapot of scheuren snel maar als ze het doen kan je het wel laten lassen of iets dergelijks al wil je dat bij immi wielen doen dan gaat dat moeilijker tevens als de gepolijste rand van immi velgen kan je ook moeilijk polijste! De orginele randen van bbs of wat dan ook gaat veel en veel makkelijker!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!