Goed en wat minder goed nieuws......... Maar wel met side assist.

Jafo

Bekend lid
131
54
46
Tis een tijdje geleden dat ik hier op het forum was. Perkamentus heeft het ondanks zijn pensioen retedruk.

Vorige week belde ik de dealer met de vraag of hij, wanneer de Polo binnen zou komen mij een seintje wilde geven zodat ik wat foto's zou kunnen maken van de auto in plastic. Leuk voor later. Er was een nieuwe vertegenwoordiger gekomen. Hij dook de computer in en vertelde dat het geen eind juli zou worden maar oktober.

Dat was even slikken. Temeer omdat de fabriek in september sluit voor zomer onderhoud enzo. Tenminste dat was vroeger. Ik vroeg hem of ik dan ook nog te maken zou gaan krijgen van model wijzigingen. Dat wist hij niet.

Ik begon weer over side assist tegen hem. Ja natuurlijk kan dat. Het is een pakket. Ik viel van mijn stoel af. In de brochure wordt en totaal niet over gesproken. Hij stuurde me naar de configurator en ja inderdaad zeg. Het heet daar Assistance Pakket en O heerlijkheid in dit pakket zit ook park assist. Ik heb gelijk aangegeven dat ik dit er dolgraag bij wil hebben.

Vandaag kwam het nieuwe contract binnen. Voor 7,50 per maand zit het erbij nu. Ik ben een blij ei. Alles wat ik wilde zit er nu op en aan.

Het wordt echter wel een lange zit naar oktober denk ik. Ik had eind juli best graag foto's willen gaan maken. Maar dan zou het zonder side assist geweest zijn.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Assistance pakket was volgens mij ook even niet meer te bestellen door de hoeveelheid chips die hier in zitten.

Toen ik mijn Polo geconfigureerd had vorig jaar februari was dat ook een van de weinige die dat pakket erop had. Maar door deze optie werd mijn auto wel 6 maanden later geleverd. Park assist die ook in het pakket zit is ook fijn, parkeert binnen no time je auto.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!