Gloeispiraal knippert

Goedemiddag,

Na 40.000km probleemloos met de Polo Bluemotion gereden was het dan gisteren zover. Toen ik 's ochtends de auto wilde starten wilde hij niet automatisch aanslaan en viel uit. Vervolgens de sleutel handmatig op starten gehouden en de auto sloeg weer aan maar het gloeispiraal lampje blijft knipperen en de melding Start/Stop Fehler komt in mn BC.

Het vreemde is, de auto zelf rijdt prima en het verbruik is naar mijn idee omlaag gegaan.

Gisteren meteen langs de dealer geweest om de auto uit te laten lezen, en daar hadden ze het vermoeden dat het startrelais het had begeven maar ze gingen er vandaag verder naar kijken. Zelf lijkt het me sterk dat dit het geval is, mede omdat de auto gewoon start.

Heeft iemand dit zelfde probleem wel eens gehad?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!