Glacier Blue Polo BM A28

Gister in de vroege avond zo rond 17:45 op de a28 tussen Nunspeet & Harderwijk kwam een Glacier Blue Polo BM mij voorbij..
Polo had zwarte sportvelgen. (kon even niet zo snel zien wat voor velgen)

We staken beide even onze hand op, dus wellicht iemand van hier? Big Grin

Ik reed rustig aan in mijn zwarte BM het highline-gril :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
grappig zeg! Ik probeer ook altijd contact te zoeken met onze mede-polo rijder in het verkeer, maar tot nu toe bleven ze allemaal als standbeelden voor zich uit staren...

Misschien ben ik teveel een motorrijder? Stick Out Tongue
 
SilencerNL zei:
grappig zeg! Ik probeer ook altijd contact te zoeken met onze mede-polo rijder in het verkeer, maar tot nu toe bleven ze allemaal als standbeelden voor zich uit staren...

Misschien ben ik teveel een motorrijder? Stick Out Tongue

Lol :mrgreen: Als jij dat in de Witte BM nu ook blijft doen op de Amersfoortse weg, gaan de andere het (hopelijk) ook doen Stick Out Tongue
Tik van mij is om gewoon stug naar alle Polo rijders te zwaaien :mrgreen:
(net als op de motor idd :cool: )
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!