Ghopmeisters polo 2f steilheck Genesis

Polootje zei:
Ghopmeister zei:
forum


en de 239mm geventileerde schijven :mrgreen:


Oftewel formaatje wat, ik meen, vroeger onder de Golf II GTI én onder de G40 zat...

Klopt als een bus standaard zitten er massive 239mm schijven onder en een kleinere remklauw

p1040923-1.jpg


Nog een setje zenders gekocht :mrgreen: hier moet alleen t naafgat nog van uitgedraait worden aangezien deze 56.5mm is. Had al exact net zo´n set maar die moesten nog ontlakt, gericht (niet veel) , gespoten en gepolijst worden
 
Hel stel heb ik intussen al lang weer verkocht hoor ;) idd wel lekker de ruimte maar nooit plek genoeg..... garage is 8x5 maar gewoon te klein aangezien we ook nog 2 kids hebben met een bult speelgoed etc maar jah veel groter moet ik ook niet hebben want dan lagen idd alle velgen der nog :mrgreen:
 
Haha op verzoek zoek ik soms ook wel setjes op voor t goeie geld, soms met weinig werk en soms met iets meer werk. Probeer altijd wel setjes te vinden waar iig nog wat van te maken valt maar te veel stoepschurft laat ik lekker liggen!
 
Is idd wel een leuk detail maar ik zit dan met deze plaatjes op de b-stijl die nu het zelfde motiefje als de stoelen en de bank

Boven de klink
forum

rechts in t hoekje nog een keer plus de stoelen
forum


die kun je verwijderen maar das niet 123 gebeurt...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!