Gezocht: Programmeur voor verbruiksmodule, PHP

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Al langer zeggen wij dat wij een verbruiksmodule willen op het forum. Aangezien de leverancier van het garagesysteem maar geen gehoor geeft aan onze vraag (staat op een wishlist) willen wij dit zelf maar laten maken.

Wat willen wij precies?
Wij zouden graag een paar php pagina's willen toevoegen aan vBulletin / DTO Garage Plus. De pagina's die gemaakt zouden moeten worden zijn voor het invoeren van tankbonnen (aantal liters, prijs, kilometerstand etc) waarna het programma zelf een verbruik uitrekend en dit vermeld onder de avatar.

Is er ook een kostenvergoeding?
Uiteraard is MyPolo.nl bereid te betalen voor een product dat voldoet aan de gestelde eisen. Daarnaast hebben wij ook nog eens de exclusive members groep waar je dan ook deel van uit zal maken!

Misschien dat mijn uitleg een beetje vaag is maar degene die hiermee werkt zal vast begrijpen wat wij bedoelen. Contact kan worden opgenomen via info@mypolo.nl

Het MyPolo.nl Team
 
PHP doe ik al jaren niks meer mee maar, ik ben toevallig bezig met een Android applicatie die hetzelfde doet. Ik ben erg benieuwd of er ook een import/export komt van/naar CSV. Het zou mooi zijn als je de data van de een naar de ander kan overzetten Big Grin.
 
Op zich is dit geen rocket-sience gezien het een gewone rekensom is. ({kmstand bij tanken} - {kmstand vorige keer}) / {L brandstof}. Dit zou ook kunnen door middel van de programmeertaal javascript/jQuery of als je in combinatie met PHP wilt hebben om het te bewaren JSON. Dan kan de berekening direct plaatsvinden zonder pagina verversing.

CSV import/export lijkt mij ook geen probleem gezien dit een standaard functie van php is. Wel moeten de database tabellen dan redelijk op elkaar aansluiten of een module gemaakt worden.

Helaas heb ik geen kaas gegeten van vBulletin of DTO Garage Plus, dus een koppeling daarmee kan ik helaas niet verzorgen. Wellicht dat wat ondersteuning wel kan bieden.


p.s. De officiële term is programmeur ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!