Gezocht: Polo GTI / R-Line interieur 5 Deurs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar een mooi setje stoelen en deurpanelen voor mijn Polo 1.2 TDI BM 5 Deurs.
Graag ook met stoelverwarming, want dat heb ik nu ook ^^.

Weten jullie hier misschien goede adresjes voor? En wat zijn jullie ervaringen met de GTI stoelen?
Ik ben niet tevreden met de stoelen uit de comfortline..
 
VW  Polo 6R  1.2 TDI BM 
Geen GTI of R-line, maar wellicht is het iets? KLIK
De set is erg netjes ook de deurpanelen. Wellicht kun je de stoelverwarming overzetten. Dit kunnen we uiteraard eens uitzoeken.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Ik heb een compleet GTI interieur ingebouwd en ben zeer tevreden over het zitcomfort !! Regelmatig worden ze op MP aangeboden ! Er staan nu 3 sets op MP te koop !
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Mikkie bedankt voor je meedenken. Toch vind ik de gti stoelen er mooier uitzien dan de highline...
Henk Peter, inclusief andere deurpanelen? Ik denk ook dat de stoelen stukken beter zullen zitten. Zal MP in de gaten blijven houden. Weet je toevallig of de airbags uit de comfort stoelen in de gti stoelen kunnen?
 
VW  Polo 6R  1.2 TDI BM 
Ja , ik heb een set gekocht inclusief de deurpanelen want ik had een trendline interieur. De tweede stap daarna die ik genomen heb is ook de hemel en zijstijlen vervangen voor een zwarte GTI hemel. Alles te koop op MP. Ik heb de stoelen trouwens inclusief stoelairbags gekocht. De trendline stoelen en bank heb ik ook inclusief de stoelairbags weer verkocht.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Ik heb voor de voorstoelen, achterbank en 4 deurpanelen 500 euro betaald (model 2011) De trendline stoelen en achterbank heb ik op MP weer voor 150 euro verkocht dus eigenlijk 350 euro dus.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Ik heb splinternieuwe 6C Highline deurpanelen en stoelen met stoelverwarming in mijn bluemotion 6R in december gekocht bij Loek van Sebillen in Kessel. Kwamen uit een testauto , hetgeen de productiedatum ook bewijst, allemaal van eind juli 2013, dus toen het 6C model werd geintroduceerd.
Kostte slechts € 245 .
Zie de nota hieronder en https://www.mypolo.nl/xenforo/showcase/vwpolo6r1-2-tdi.178/
Mijn bluemotioninterieur heb ik vervolgens gewoon naar het stort gebracht, want dat was, hoewel in prima staat, niets waard, zo zei de meneer van dat demontagebedrijf.
 

Bijlagen

  • interieur.pdf
    719.2 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
Ja inderdaad in de gaten houden : je moet er net tegenaan lopen . Die highline sportstoelen zijn ook niet verkeerd maar ik vond het GTI interieur beter bij mijn oranje Polo passen .
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar een mooi setje stoelen en deurpanelen voor mijn Polo 1.2 TDI BM 5 Deurs.
Graag ook met stoelverwarming, want dat heb ik nu ook ^^.

Weten jullie hier misschien goede adresjes voor? En wat zijn jullie ervaringen met de GTI stoelen?
Ik ben niet tevreden met de stoelen uit de comfortline..

Als je de originele stoel verwarming uit je oude stoelen haalt. Dan kan je die over zetten en in je nieuwe gti interieur.
Vergeet niet de rugleuning daar zit ook een warmte mat.
Is even werk maar dan heb je alles weer origineel ook je airbags van je oude stoelen passen in je nieuwe gti interieur.
Ik heb dit zelf ook allemaal over gezet is een half dagje werk.
En als alles dan toch uit elkaar licht doe gelijk je bekleding van je nieuwe gti interieur in de was machine. Dan ziet het er echt als nieuw uit. Ook dit heb ik zelf gedaan en dat gaat prima in de was machine.
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!