Gezocht: Polo 6r R-line bumpers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig vanmiddag nog even gaan kijken bij een WRC in Eindhoven.

11985658514_d186df0397_c.jpg


11986090576_d62cceb3b5_c.jpg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Toevallig vanmiddag nog even gaan kijken bij een WRC in Eindhoven.

11985658514_d186df0397_c.jpg


11986090576_d62cceb3b5_c.jpg
Die heb ik ook al gezien ja. Wachten tot ze hem WRC gaan bestickeren. Althans dat was wel het plan. Motorruimte is echt goed gevuld bij die R WRC :lol:. Toen ik een keer mn auto op ging halen na onderhoud gingen ze alle auto's verplaatsen. Heb toen die Polo dus "in action" gezien. Echt een mooie bak, alleen echt te duur imo.
 
Dacht ook wel dat het imitatie was? Zeker aan die prijs met alle grilletjes er al bij. Wel zonde dat er op de site staat uit voorraad maar dat je toch 2maand moet wachten dan.
Vreemde tent voor mij hoeft t al niet meer. Zoek wel ff door

Die heb ik ook al gezien ja. Wachten tot ze hem WRC gaan bestickeren. Althans dat was wel het plan. Motorruimte is echt goed gevuld bij die R WRC :lol:. Toen ik een keer mn auto op ging halen na onderhoud gingen ze alle auto's verplaatsen. Heb toen die Polo dus "in action" gezien. Echt een mooie bak, alleen echt te duur imo.
Bom van een wagen en loopt als een malle
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!