GEZOCHT: origineel vw embleem achterklep

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu maar hopen dat de kwaliteit een beetje goed is, ik heb zelf eens een paar logo's via AliExpress gekocht en die waren heel slecht gespoten en zat vol met oneffenheden. Even afwachten dus hoe de kwaliteit is. Mocht het niet naar wens zijn dan kun je ze altijd zelf nog licht schuren en spuiten. ;)
Ik heb het zelf een paar keer gedaan door de gehele klepopener uit de achterklep te halen. Wel een beetje werk, je moet de binnenbekleding van de achterklep verwijderen maar werkt wel makkelijk.
Mocht je het willen doen zonder de klepopener eruit te halen let er dan vooral op dat je de lak van je auto niet beschadigd.
Het oude logo kun je eraf halen door met bv met een stanleymesje rondom het logo los te maken, hij zit vastgeklikt. Als ik het goed heb zit er onderaan een gaatje, daar kun le dan het beste beginnen, VOORZICHTIG rondom los wrikken. Het nieuwe logo klik je er zo weer op.
 
Wees erg voorzichtig met het logo verwijderen. Je hebt kans dat hij beschadigd of breekt (in mijn geval :(). Nieuw origineel logo bij de dealer kost ongeveer 20 euro.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Je moet er inderdaad even de tijd voor nemen. Binnenbekleding kun je loshalen met dat stukje gereedschap bij je reservewiel, dat ringetje met dat haakje. Begin boven in een hoek. (dus bij het raam) Gewoon lostrekken, het zit nogal vast, er zitten aardig wat bevestigingspluggen waar het mee vastzit. Heb je de bekleding los dan is het een kwestie van stekker loshalen, twee schroeven losdraaien en je pakt de opener er zo uit. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!