GEZOCHT: onderdeel binnenverlichting

Hey allemaal,
Ik ben net per ongeluk een onderdeel van m'n binnenverlichting 'kwijt geraakt', vraag me niet hoe hahaha.
Heeft iemand onderstaand goudkleurige plaatje toevallig nog liggen waar die niks mee doet?
(Ik heb al gekeken voor de volledige unit, die kost geen drol, maar 9,99 verzendkosten vind ik een beetje zonde aangezien ik alleen dat plaatje nodig heb)
20210130_130035.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik heb precies die unit nog liggen met sat dingetje. Omgeving Zutphen.

Maar ik zou eigenlijk gewoon een geheel nieuwe unit erin zetten die ook aparte zijlichtjes heeft, aliexpess. Maar Paar weekjes zonder licht in auto. Een "geupgrade" versie van die. Past 1op1.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Jurgen6R
Maar ik zou eigenlijk gewoon een geheel nieuwe unit erin zetten die ook aparte zijlichtjes heeft, aliexpess. Maar Paar weekjes zonder licht in auto. Een "geupgrade" versie van die. Past 1op1.
Zeker een aanrader als je geen zijlichtjes hebt! Het onderdeel nummer is 1TD947105Y20. Voor grofweg een tientje op Ali
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!