Gezocht leverancier van Fox Wheels in NL?



Deze moet het gaan worden in 18 inch. Was de bedoeling om de Vancouver van de Golf 6 eronder te plaatsen maar die heeft steek 5*112 en de Polo is 5*100. Ben niet zo weg van adaptors e.d.dus dan maar op zoek.
Dit vind ik een nette velg, toch dik in 18 met 215-35/18 en een nette verlaging. Kan ik nog bij klanten mee voor komen rijden.
En...makkelijk schoon te maken. Het zit ook het dichtste bij het orgineel van VW zelf. Daar hou ik wel van.
De BBS-A6 die ik nu heb onder de Caddy zin erg mooi maar dat schoonmaken de hele tijd, daar wordt ik ook niet mer vrolijk van. :roll:
Heb al een mail naar Engeland gestuurd om te vragen wat ze moeten gaan kosten en of ze ze kunnen posten naar NL. Heb dat al eens eerder gedaan en dat is goed gegaan,hopelijk nu weer.

Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!