Gezocht leuke lichtmetalen velgen polo 6r

Beste leden.


Ben nieuw op dit forum zal me eerst even voorstellen.
Even kort: Mijn naam is jamal en ben 20 jaar oud en sinds kort eigenaar van een Polo 1.2 tsi highline uit 2011.

Auto bevalt me prima staat nu op winterbandjes op stalen velg.

Heb nog een set zomerbanden maar ben op een zoek naar een setje leuke velgen met bandjes erop?

Mocht je wat te koop hebben stuur me even een berichtje!
 
Volkswagen  Golf 7 DSG  1.6 TDI 
welkom

wat is je budget ?

ik heb eventueel 18 inch gti velgen met 4 nieuwe banden

540.jpg
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
Thanks, wou gisteren al een foto uploaden maar dat lukte helaas niet via mijn iPhone.


(En ja zonder de velgen in deze kleur denkt iedereen dat je een undercover agentje bent haha)
 

Bijlagen

  • $_853453245.jpg
    $_853453245.jpg
    63.4 KB · Weergaven: 95
  • $_8534.jpg
    $_8534.jpg
    51.9 KB · Weergaven: 95
  • Image-1.jpg
    Image-1.jpg
    113 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 DSG  1.6 TDI 
Misschien kun je wat meer informatie geven met wat je zoekt en wat voor prijsklasse, hoeveel inch, welke kleur.

Zoek je originele velgen of imitatie?

Op bm parts of ac parts staan originele velgen.

We helpen graag, maar zonder info kunnen we wel elke velg op marktplaats hier posten in de hoop dat het je smaak is.

Persoonlijk lijkt me dit wel een leuke velg voor je auto, met het hart in de kleur.

https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/origineel-twee-delige-set-bbs-rs722-16inch.13700/
 
Heb niet zo zeer een budget. Velgen moeten wel minimaal 16 inch zijn, liefst op allseason’s/zomerbanden, imitatie of origineel is allebei prima, en het liefst een duidelijke foto met VW naafdoppen erop.

Wat ik graag wil hebben zijn 17 inch boavista’s maar ik vind dat ze er iets teveel voor vragen op marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 DSG  1.6 TDI 
Beste leden.


Ben nieuw op dit forum zal me eerst even voorstellen.
Even kort: Mijn naam is jamal en ben 20 jaar oud en sinds kort eigenaar van een Polo 1.2 tsi highline uit 2011.

Auto bevalt me prima staat nu op winterbandjes op stalen velg.

Heb nog een set zomerbanden maar ben op een zoek naar een setje leuke velgen met bandjes erop?

Mocht je wat te koop hebben stuur me even een berichtje!

Heb een gloednieuwe set liggen van mijn aw torsby bi-colour 16inch
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95PK DSG HIGHLINE 
Update boavista’s paar weken terug,

Ruiten zijn geblindeerd: 20% achter, 50% voor johnson films marathon series.
 

Bijlagen

  • 489D269F-5330-4BB1-9566-4170BA0EEBAE.jpeg
    489D269F-5330-4BB1-9566-4170BA0EEBAE.jpeg
    151.6 KB · Weergaven: 76
Volkswagen  Golf 7 DSG  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!