Gezocht/gevraagd voorbeeld foto's.

Foto550-PJGEVV8A.jpg


Foto550-CRRFIUQM.jpg


Foto550-76IGRTEP.jpg


De oude van Ger
 
Awel ik heb ook 8j et 35 en met een 215/35/18 op, heb Em vandaag verder naar beneden gedraaid, net 1vinger kan er nog tussen. Heb de wielkassen (aangepast) vooraan waar ik altijd raakte (waar bumper en gardebou samen komen) en ik raak niets. Heb vooraan nog 2cm over achteraan in de week is zien van het potteke vantussen te halen. Met een 18" gaat ge ook zoiso niet plat de grond op kunnen.

Nog eentjr op rotors. in u kleur ene vinden gaat wel moeilijk worden denk il :Stick Out Tongue
http://www.google.com/images?=clien...roup&ei=iHI3UuTBFOiT4AT-iYEo&ved=0CAkQsAQ#i=3
 
ik weet het dat je met 18 niet plat kan gaan, maar 17 inch in de rotor vind ik persoonlijk iets te klein...
met een 18 inch en minder plat kan je in de zomer dan iets meer performance gericht gaan.
voor in de winter wil ik dan mijn huidige 17'ers houden.
als de velgen 7,5 j zijn kan ik ze nog net binnen de kasten laten vallen en dus iets lager gaan :)
ik zou eigenlijk willen dat de band net in de kast valt , zowel voor als achter dat vind ik te gek ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!