Gezocht frame/lijsten Polo 6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik ben op zoek naar lijsten/frame die langs de radio lopen. Ik zoek ze in het glimmend zwart.

als iemand weet waar ik ze kan kopen of verkoop je ze zelf, hoor ik het graag.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
34€ - 6R0 858 069 E N0R - Rahmen Radio

25€ - 6R1 819 039 C 041 - Climatic Blende Klavierlack MIT Luftlöcher (oude type)
25€ - 6R1 819 039 D 041 - Climatic Blende Klavierlack OHNE Luftlöcher (nieuwe type)

Waarschijnlijk als je ze met deze artikelnummers besteld bij je eigen dealer, dan ben je voor ongeveer € 60,- klaar.
Van de onderste 2 hoef je alleen de juiste te bestellen, en niet beide.
 
ik ben namelijk opzoek ook naar het deel van de bovenkant waar de blazers zijn dus boven midden, en onder 3 delen mag gewoon zwart zijn is om te bekleden , en digitale airco
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
De linker en rechter lichtrooster is heel erg makkelijk. Ik heb een kleine platte schroevendraaier gebruikt. De kop van de schroevendraaier heb ik een beetje beschermd met een boterham zakje.

Toen aan de onderkant van de rooster gestopt en een klein beetje omhoog geduwd. Toen ging hij er vanzelf uit.

De middenrooster was iets moeilijker, maar ook dit heb ik zelf kunnen doen, terwijl ik iemand ben die alles wat met techniek te maken heeft sloopt.

Alle middenconsole kappen heb ik eruit getrokken. De radio eruit. Een paar schroeven aan de binnenkant, waar de radio zit eruit, en toen heb ik de middelste luchtrooster omhoog kunnen klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!