Gezocht: Echte carbon dakspoiler voor Polo 6R

Dan gaan we het hebben over importeren. Dat zou altijd nog kunnen. De site van JC geeft dat ook aan, echter ik hoop op een leverancier iets dichter bij... Of meerdere soorten dakspoilers... En de carbon spiegelkappen zijn via de dealer zelf te regelen. Deze wil ik dan ook direct aanschaffen.

En nee... de carbon dakspoiler van ABT komt er niet op, want dat is meer een beschermkap voor je derde remlicht: ;)

2010-abt-polo-black-carbon-spoiler.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
niet zonder te zagen in de onderdelen.. en dan zou je daarna verschil gaan zien tussen het echte en nep carbon

Persoonlijk vind ik ze allebei niks, heb daarom de VW sportpack spoiler genomen
 
tja, je weet nu waar je m kan vinden: ebay 239eu incl verzenden is geeeen geld.
installeren kan ieder autoschade bedrijf in de buurt wel. ongeveer 50eu.
dus ik zie t probleem niet.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Sterker nog, ik ga er morgen al "even" naartoe. Ik ben benieuwd! Mocht het iets zijn, dan koop ik 'm meteen. Twijfel ik nog, dan koop ik 'm waarschijnlijk ook (misschien dat ik een andere forum lid tegen die tijd weer blij kan maken). Als het niets is, dan maak ik wat foto's en ben ik er weer vandoor :)
 
Paar dagen geleden heb ik deze spoiler binnengekregen vanuit Dortmund en heb ik laten monteren bij ACDelco. Binnenkort zal ik foto's plaatsen van het resultaat. De volgende stap is het laten monteren van de OEM Xenon LED verlichting met automatische hoogteverstelling, wat op 20 april a.s. gaat gebeuren.
 
Even wat foto's voor de liefhebber van de gemonteerde spoiler...

Staat super mooi als je het mij vraagt.

spoiler1.jpgspoiler2.jpg

Binnenkort de Xenon OEM LED verlichting met automatische hoogteregeling... En ik denk ook de Carbon spiegelkappen van VW.
 
Dik! Waar heb je ze besteld en wat was je precies kwijt?
Zou je misschien nog een aantal foto's kunnen plaatsen?
Daarnaast was ik benieuwd of het meer geluid produceert doordat ie iets naar boven staat (uiteraard wel bij snelheden boven 200)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!