Gezocht: Aziatische achterlichten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo :]

ik heb idd een set te koop staan, via oriental parts ben je veel geld verloren aan verzending. best dure set. Die van mij komen ook van daar.

img20110705120613_zps9e6c4a9a.jpg


img20110705170605_zps3a56cdd9.jpg


Toevallig ook geen interresse in een gecleaned bumpertje ?

o1GvAlcseJPgaYiod_zps584eb367.jpg


Big Grin
 
Yo :]

ik heb idd een set te koop staan, via oriental parts ben je veel geld verloren aan verzending. best dure set. Die van mij komen ook van daar.

img20110705120613_zps9e6c4a9a.jpg


img20110705170605_zps3a56cdd9.jpg


Toevallig ook geen interresse in een gecleaned bumpertje ?

o1GvAlcseJPgaYiod_zps584eb367.jpg


Big Grin

Verrek! Nou, dan neem ik de achterlichten graag van je over! Kan je me een PM sturen zodat we het eens kunnen worden over de prijs en levering/ophalen?

Was zeker geinteresseerd naar je bumper, totdat ik dacht dat ik dan mijn onderlip eraf moet halen EN ik niet weet of je in NL zo'n gecleande bumper mag voeren..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!