Gezocht 6R gti voorbumper

Goedenavond,

Ik heb met mijn polo een trilplaat over het hoofd gezien met het achteruit rijden. Nu is die trilplaat precies in mijn wielkas gekomen en is mijn bumper los geschoten. Daarna zijn er 2 ophang punten afgebroken en zit er een scheur in de bumper.

Om een lang verhaal kort te maken ik ben nu opzoek naar een nieuwe polo 6r gti bumper in het wit (of r-line:)).

Groet Bas
 
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
Vind t wel een mooie bumper alleen weet ik niet of ik die hoekjes wel helemaal vertrouw. Heeft die er bij jouw ook zo opgezeten?


Heb jij trouwens ook een advertentie staan op internet?
 
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
Het over spuiten is het probleem niet echt ik zit alleen meer met die ophang punten. Aangezien dat heel dun is en moeilijk om te repareren. Als ik er dan geld voor uitgeef wil ik wel dat het perfect is. Als ik dat zo op de foto's beoordeel is het niet perfect en twijfel ik of ik hem er wel netjes onder krijg.

Toevallig ben ik ook degene die op die advertentie heeft gereageerd
 
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!