Gezocht : 6C rijders met een eibach pro kit

6CRline

Bekend lid
248
183
62
Zoals de titel omschrijf ben ik opzoek naar 6C rijders met een eibach pro kit te samen met de originele dempers.
Al een tijdje ben ik aan het oriënteren om mijn 6C te verlagen en lees veel verschillende reacties over verlagingsveren met de standaard dempers.
Nou ben ik erg benieuwd hoe dit rijdt en vooral hoeveel comfort je inlevert met deze set.
Mochten je deze set onder je auto hebben en in de buurt van Groningen/Friesland woont zou ik graag een rondje mee rijden om te ervaren of dit een optie is voor mij.

Mochten jullie tips/ervaringen hebben voor een goede set die ongeveer 3 cm verlaagd én comfortabel genoeg is zonder dat het een stuiterbak wordt zijn welkom!
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
Heb ze onder mijn 6R zitten met standaard dempers met 17 inch banden.
Zou niet veel anders moeten zijn als een 6C lijkt me
 
Ford  Focus mk4  1.0 Ecoboost MHEV 150pk 
Ik vond H&R (2,5 voor 4 achter) wel erg fijn en strak rijden. Het is wat stug maar het ligt als een blok op de weg!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik verlaag al jaren en wat robin zegt,. Je auto word stugger maar dat komt door de veren die geplaatst worden. De dempers worden niet stugger. Maar het is zodner oncomfortabel te worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!