Gezocht 17 inch lichtmetalen velg Mak Iguan Gun metal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door pech helaas afgelopen week een velg gescheurd en deuk aan de binnenzijde wat volgens de banden leverancier niet meer te repareren was,

Nu ben ik opzoek naar een nieuwe of gebruikte velg van het type Mak Iguan gun metal en dan 17 inch groot.

Navraag door de bandenleverancier bij Pon leverde een antwoord op dat de velg zelf wel nog geproduceerd wordt echter de kleur wordt niet meer geleverd door zowel PON als ook door de leverancier van de velg, zijn originele velgen van Volkswagen.


Heb ook op marktplaats een advertentie geplaatst: ? Gezocht: 17 Inch MAK Iguan Gun metal velg - Banden en Velgen - Marktplaats.nl


Als hier op het forum mensen zijn die misschien iemand kennen die deze velgen nog heeft of misschien weet waar ik nog z'n velg kan uithalen zou ik het graag horen.
 
Topic mag gesloten worden.

Toch eens na een tip van iemand bij een andere bandenleverancier in Belgie langs te zijn gegaan met de vraag als hij mogelijk nog z'n velg ergens had liggen, helaas had hij geen nieuwe velg liggen maar zei hij mij dat ik eens moest langs komen met de oude velg, zei zeiden gelijk dat hun veel kunnen met velgen die gescheurd en/of gedeukt zijn. Ben vervolgens de velg gaan ophalen bij de andere bandenleverancier en vervolgens ben ik terug gegaan naar de bandenleverancier in Belgie. Toen ik de velg liet zien aan hun zeiden hun gelijk dit is geen probleem om te repareren, moest beetje gelast worden en overnieuw uitgericht worden.

De totale kosten van deze werkzaamheden inclusief een nieuw band en monteren ervan op de auto zat ik op 250 euro. Begin volgende week kan ik hem laten monteren bij hun.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!