Gevoelig alarm

Beste forumgenoten,

Vannacht kon ik voor de zoveelste keer uit bed springen omdat het alarm van de Polo weer een af ging. Na het afzetten
was het 10 minuten later weer raak, en weer, en weer.. Uiteindelijk ten einde raad de auto maar gewoon helemaal niet meer
afgesloten. Toen ik de auto kreeg, in de zomer, had ik dit probleem ook. Echter in de winter is het geen enkele keer voor gekomen. Zelf
denk ik dus dat het iets te maken heeft met het rijden met dakraam open. Of er dan stof of een vlieg oid binnen de auto terecht komt, ik weet het
niet. Maar zelfs dan lijkt het me niet normaal dat het alarm hierop afgaat. Bij de garage konden ze ook niks vinden. Iemand van jullie enig idee waardoor het
zou kunnen komen? Het waaide vannacht trouwens niet. Alvast bedankt!


Gr Roy
 
Dat is een handige manier om in te breken. Even een aantal keren het alarm af laten gaan en daarna gewoon de deur kunnen openen.

Misschien kan de garage de binnensensor uit zetten.

Kon moeilijk in de auto blijven slapen. Heb dit ook eens gehad met een BMW, maar dit ging vanzelf over.
Vind het iig uiterst vervelend, en denk mijn omwonenden ook. Gewoon de binnensensor uitzetten lijkt me niet
echt de oplossing voor het probleem. Die behoord het gewoon fatsoenlijk te doen.
 
Heb je een af-fabrieksalarm? Daarbij kun je steeds eenmalig de binnensensor uitzetten (daar zit een knop voor onderaan in de B-stijl aan de bestuurderszijde). Weliswaar geen definitieve oplossing, maar tijdelijk beter dan je auto helemaal niet meer op slot zetten.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
dat is toevallig gistere bij ons op de straat ook precies hetzelfde probleem alarm van de auto(niet mijn wagen) bleef maar af gaan, denk wel een 5 a 5tal keer als het niet meer was. denk toch dat het gewoon eerder een electrisch probleem is, een vlieg in de auto die het alarm laat afgaan kan normaal gesproken niet. Misschien dat jij dat was bij ons op de straat :mrgreen:, maar ik woon in belgie en zie dat je een nederlandse nummerplaat hebt. ik hoop dat je het opgelost krijgt want dat lijkt me inderdaad heel vervelend
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!