Gevarenlichten uit zichzelf aan zonder alarm

Kreeg net van buurjongen te horen dat mijn polo sinds vanochtend (Dat hij het zag) al de gevarenlichten aan staan. Nou weet ik dat ik het gisteren avond niet heb aangezet of aangelaten, kwam in het donker dus zou opvallen. Heb de auto nagelopen en geen schade oid gezien. Heb toen zelf de auto van slot gehaald en gevarenlicht knop was 'ingedrukt', die weer uit gedaan en gevarenlichten gingen uit.

Iemand die dit eerder heeft gezien? (spookknipperlichten) of misschien een idee heeft waardoor dit kan? Zat zelf te denken dat iemand ertegen aan heeft gereden, maar kan geen schade zien. Toch maar dashcam halen, voor de zekerheid.
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
Raar, heb je misschien met we connect de gevarenlichten geactiveerd?
Heb gekeken maar nee niks geactiveerd. Denk een soort storing ofs? Ga van de week even langs de dealer.
Zou het door voetballende kinderen kunnen dat de alarm afgaat of moet je dan echt heeel hard trappen... maar heb ook op bal afdrukken gezocht maar niks gevonden. Vind het echt vaag, niet eerder meegemaakt met mijn 2 voorgaande polo's
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
Ik heb het ook is gehad. Lijkt net alsof hij soort van 'half' het alarm aanzet of denkt dat er een ongeluk is geweest. Erg gek. Nooit teruggekomen bij mij
ja precies dit.. erg vaag. Bij garage langs geweest en monteur zei dat het wel eens voorkomt maar niet echt het waard om verder te laten onderzoeken, zou weggegooid geld zijn. Als het weer terugkomt dan adviseerde die om het niet uit te schakelen en weer terug te komen...
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!