GESTOLEN

Een Gps in de auto bouwen heeft geen zin, dan leggen ze een jammer in de auto
Er zijn simpele analoge oplossingen.
Zal het ook niet werken als zoiets buiten de auto plaatst, in de auto heb je een soort kooi. Maar achter in de bumper ofzo zou het toch wel moeten werken.. Ik weet het ook niet, maar ben het toch wel aan het overwegen. 440 polo's per jaar, 8 per week..o_O
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Ja als het werkt heb je wel een soort van gps waarbij je altijd kan zien waar je auto staat.
De AwareCar-app op je smartphone onthoudt waar jij je auto achtergelaten hebt en de app gebruikt ook de gps van je smartphone. Het schijfje dat je bij de AwareCar-app krijgt om in de auto te leggen bevat een blue-tooth baken met een bereik van circa 20 meter. Als iemand er met jouw auto vandoor gaat is hij heel snel buiten het bereik van de AwareCar-app op je smartphone.
 
Ik heb er wel een oplossing voor, heb het ergens al eens vermeld hier.
Laat niet eerst je auto pikken en dan kijken waar die staat, mijn idee is het niet fijn hoe ze met je auto omgaan en terug krijg in de kreukels.
Op wat voor manier dan ook met of zonder schade aan onze polo, zorg ervoor dat de auto niet aanslaat, bijvoorbeeld een contact verbreken via startmotor, bobine wat dan ook.
Maak ergens een schakelaar of drukknop die net origineel lijkt heel simpel en werkt 100 %
Als ze het proberen en de auto start niet, dan krijgen ze het Spaans benauwd en geen tijd om na te denken, Of ze slepen je auto af.
(Ik zou nog er eentje maken, maar ben er nog niet aan toe gekomen)
Als ik er mee klaar ben probeer jij maar eens te starten, laat ik wel de deur open he gelieve geen schade maken.
200, - voor diegene die het wel lukt!
Voor 1 techneut hier op het forum mag alleen kijken ;)..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!