GESTOLEN

Damn dit is zwaar klote, hoop dat je dit snel en correct kunt afhandelen.
Wist niet dat er ook iets als een 444 versie bestond. Klopt het dat dit 1 van de 50 Polo's betreft met exclusieve sneakers, speciaal interieur en die in Nederland verkocht werden voor een prijs van €23.444? Erg zuur man. Zijn er nog bepaalde kenmerken aan je auto waar ik in omgeving Maastricht en Eindhoven op kan letten?
 
Damn dit is zwaar klote, hoop dat je dit snel en correct kunt afhandelen.
Wist niet dat er ook iets als een 444 versie bestond. Klopt het dat dit 1 van de 50 Polo's betreft met exclusieve sneakers, speciaal interieur en die in Nederland verkocht werden voor een prijs van €23.444? Erg zuur man. Zijn er nog bepaalde kenmerken aan je auto waar ik in omgeving Maastricht en Eindhoven op kan letten?
Het is zeker zuur en dat klopt ka special Edition. Zwarte chrome uitlaat. Kofferbak organizer
Elke kant staat een volkswagen polo limited edition logo een 4.
 
Volkswagen  Polo R-line  1.2 
Dat is balen zeg! Goed verzekerd of niet, het blijft bagger! Heb er wel eens aangedacht om een gps systeempje erin te bouwen, nadat ik gelezen had dat er 440 polo's gestolen zijn vorig jaar.. Maar of dat goed werkt..
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Dat is balen zeg! Goed verzekerd of niet, het blijft bagger! Heb er wel eens aangedacht om een gps systeempje erin te bouwen, nadat ik gelezen had dat er 440 polo's gestolen zijn vorig jaar.. Maar of dat goed werkt..

Een Gps in de auto bouwen heeft geen zin, dan leggen ze een jammer in de auto
Er zijn simpele analoge oplossingen.
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!