Gestolen kentekenplaten 13 maanden geleden. krijg nu toch bekeuringen en deurwaarders

Beste mensen,

13 maanden geleden zijn mijn kentekenplaten gestolen, meteen nieuwe gekregen met de wel bekende dublicaatcode.
Nu 13 maanden later krijg ik ineens allerlei bekeuringen en aanmaningen van allerlei deurwaarders vanwege betalen zonder tanken.

Ik heb RDW maar eens gebeld met de vraag hoe dit kan, krijg je een beetje raar antwoord.
Maar conclusie is dat wil je dit voorkomen moet je nieuwe kentekenplaten moeten aanschaffen.

Ik heb ook de politie nog eens gebeld, hun adviseerde mij om nogmaals aangifte te doen van oplichting, wegens het voordoen van een ander.
Dus daar zit je dan anderhalf uur op het politiebureau, konden mij ook vertellen dat er meer dingen gebeurd zijn met dit kenteken.

Alleen mocht die niet vertellen wat, dit was een politie aangelegenheid.
Ik heb meteen ook maar allerlei bezwaren gestuurd naar het CJIB. Het is nu wachten op antwoord.

Op de foto's van CJIB zie je dat het een 3 deurs uitvoering is met Denver velgen en waarschijnlijk een GTI.
Ik heb zelf een 4 deurs 1.4 16v zonder velgen alleen maar doppen en een trekhaak.


Vervelende is dat die in dezelfde omgeving rijd waar ik woon.

Conclusie:

Neem geen genoegen met een dublicaat code als je kentekenplaten zijn gejat.
Laat je kentekenplaten vastpoppen zoals ik nu gedaan heb, maakt het een stuk moeilijker.

Zijn jullie vast gewaarschuwd.

Groet, Arie
 
Als je zeker weet dat hij in dezelfde omgeving rijd als waar je zelf woont ging ik er toch maar eens wat tijd aan besteden om te gaan
kijken of ik hem kon vinden in de omgeving....
Blijft natuurlijk zeer vervelend maar als je de foto's van een aantal overtredingen hebt en je kunt aantonen dat jou auto er niet zo uitziet
lijkt het mij toch zo dat ze e.e.a. niet op je kunnen verhalen.
Maar het zijn en blijven ambtenaren... en dan weet je het wel....
Succes ermee
 
Het tanken zonder te betalen gebeurd meestal in Ede en omgeving.
Te hard rijden gebeurd in Arnhem en omgeving.

ik heb 2 uurtjes rond gereden in de omgeving, met de camera in aanslag.

maar ja, het blijft een speld in de hooiberg.
 
zet het kenteken op het forum kan een ieder in de omgeving er naar uitkijken of vind je dat te link/gevaarlijk oid zet zoveel als mogelijk de kenmerken van deze auto hier neer, kleur enz

gr. Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Bij mijn zijn ongeveer 1,5 jaar geleden de kentekenplaten gejat. Ik vroeg aan de politie: wat moet ik doen als ik bekeuringen binnen krijg? Het antwoord: een brief sturen naar het cjib met een kopie van de aangifte. Ik denk sjezus wat krom allemaal. Bij mij wordt wat gejat. En ik moet zoveel moeite doen. Gelukkig zijn ze bij mij snel mijn kentekenplaten gevonden. Succes met de afhandeling!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!