Gestolen corsa opc nbr edition

IbifaHo

Bekend lid
3,552
620
193
Heey mannen en dames even geen polo maar een opel!

Vriend van me is vannacht zijn corsa opc nurburgring edition gestolen. Moet gebeurd zijn vanacht tussen 1en8 u te Antwerpen.

Volgens getuigen is de auto rond 6u30 gespot richting Nederland met een oudere man achter het stuur. (Persoonbeschrijving is +- 40jarige gezette man van het 'oostblok type'.

Zouden jullie je ogen wat kunnen openhouden?

Het is een flashy groene opc nurburgring edition, dus niet zoals een gewone opc met 3hoekige uitlaat maar wel 2pijpjes achteraan.

Er steekt een aftermarket piper uitlaatsysteem onder die echt luid is, hoor je echt van ver.

Staat nu op 17" wintervelgen met winterbanden.

uploadfromtaptalk1393772174415.jpg

uploadfromtaptalk1393772188450.jpg

uploadfromtaptalk1393772200782.jpg

Thx!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'Gelukkig' was hij wel goed verzekerd, maar leuk is het zoiso niet. Een nieuwe Corsa opc nbr of zelf een 'gewone' opc zijn al niet meer bestelbaar. Auto was nog geen jaar oud. Ze hebben hoogswaarschijnlijk het slot uitgeboord, lag vijlsel op de plaats waar de auto stond, en dan waarschijnljik via de obd2 poort gestart. Lang leve de moderne technologie. :(

Ik vrees er idd ook voor dat ie niet meer zal opduiken. Ondanks zijn opvallend kleurje.
 
'Gelukkig' was hij wel goed verzekerd, maar leuk is het zoiso niet. Een nieuwe Corsa opc nbr of zelf een 'gewone' opc zijn al niet meer bestelbaar. Auto was nog geen jaar oud. Ze hebben hoogswaarschijnlijk het slot uitgeboord, lag vijlsel op de plaats waar de auto stond, en dan waarschijnljik via de obd2 poort gestart. Lang leve de moderne technologie. :(

Ik vrees er idd ook voor dat ie niet meer zal opduiken. Ondanks zijn opvallend kleurje.
Jammer dat het afhakken van handen hier in de westerse wereld niet is toegestaan.
 
Ja idd, antwerpen vertrouw ik ook niet echt om met den auto naar toe te gaan, al is het maar met mijn 'simpele roetstoof'.

Ik werk in Antwerpen maar kom met de trein. Vorige week nog 2 van mijn collega's: Den ene zenne fiets gestolen en bij den andere binnengebroken (Merksem) en laptop, tablet, smartphone gepikt. Politie bevestigd plaag van oost europese bendes en dat het nog nooit zo erg is geweest.
 
Spijtig om te horen!
Zeer leuke met een diff

Erg leuke auto's, nog naar gekeken voor ik de polo kocht maar kon er amper een in goede (of normale) staat vinden. Enkel die dealer had een mooie, met wat minder opties, maar vroeg er 25k voor .
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Inderdaad. Werd laatst uitgescholden door een Belg.
Bleek het in België een simpel woordje te zijn, helemaal geen scheldwoord.
Pfff, praat gewoon Nederlands. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Kan ook goed met zon leuke scheurbak .

Opvallende kleur dat wel, zit helaas bijna niet meer op de weg (in/met de auto) dus zal 'm waarschijnlijk niet zien..
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!