GESTOLEN: 2012 polo 1.4 BM diesel zwart.

Damn wat zuur zeg... :mad:

Sindskort heeft Apple AirTags, ik denk dat ik er 1tje in m'n auto verstop. Niet 100% zeker dat je 'm terug kan vinden maar het kan helpen..
Alleen dat moet de dief ook een iPhone hebben met iOS 14 en BT, GPS and data moet dan aanstaan. Of een andere Apple gebruiker in de buurt die toevallig langs je gestolen auto rijdt of loopt pikt het signaal op van de airtag. Daarbij is het ook de vraag of de verstopte airtag het signaal uit kan zenden in auto naar buiten toe..

Beter is een GPS tracker of de VW connect module als je een auto live wil tracken.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Damn wat zuur zeg... :mad:

Sindskort heeft Apple AirTags, ik denk dat ik er 1tje in m'n auto verstop. Niet 100% zeker dat je 'm terug kan vinden maar het kan helpen..

Misbruik voorkomen​

De AirTags zijn bedoeld om voorwerpen mee te volgen, geen mensen (of huisdieren). Maar ja, zo’n schijfje laat je natuurlijk zó in iemands jaszak of tas glijden. Daar heeft Apple aan gedacht: is er langere tijd een AirTag in je omgeving die niet van jou is, en is de eigenaar niet in de buurt? Dan krijg je hiervan een melding op je iPhone. Ook gaat de AirTag bliepen. Je kunt de AirTag dan scannen voor meer informatie en hem deactiveren – ook met een Android-telefoon. (bron: icreatemagazine)
 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!