GESTOLEN: 2012 polo 1.4 BM diesel zwart.

Allen,

Vannacht is de polo van m’n vrouw gestolen.
Kenteken 65-XND-5
Locatie: Swifterbant, Flevoland

369C7C67-118F-4FB9-8F8E-D694E6C6FD02.jpeg
Auto valt op door afwijkende wielen, vaste trekhaak, thule dakdragers MET unieke fietsendrager combi:

7155AFD4-4527-4394-B1BF-EB63FEF40105.jpeg
De kans is klein dat we hem ooit nog terugzien, maar mocht iemand ‘m zien, bel dan de politie aub.

Ik hoop persoonlijk dat de dief zich hartstikke doodrijd met dat ding. Het is een 13 in een dozijn autootje, totaal niet bijzonder maar het was wel haar eigen trots.. en nu is ze begrijpelijk overstuur.. bah, walgelijk.

auto stond op slot, aan de straat, beide sleutels hier, geen sporen van braakschade (glas op de grond).. en dan denk je: hoe dan?!
 
anders  anders  anders 
Buren hebben niets gezien, wel hangen er her en der camera’s en daar was geen oprij wagen te zien. Of andere bijzonderheden.

Dus dan zullen ze wel een sleutel hebben laten maken, wij hebben onze sleutels nog gewoon.

Het is een bijzonder raar gevoel, wakker worden en je auto is pleite.

Binnenkort maar eens een afspraak maken voor een voertuig tracking systeem. Triest dat het moet.
 
anders  anders  anders 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Grrrrr wat een kl##tz@kken zeg echt triest, zou nog een beetje de buurt gaan rondrijden in
verband ze hem dan tijdelijk in een achteraf straatje of hofje/steegje zetten om hem later
definitief weg te halen (je weet maar nooit). Hopelijk komt hij snel zonder al teveel schade
terug anders zal het de verzekering worden helaas.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Jay511
Grrrrr wat een kl##tz@kken zeg echt triest, zou nog een beetje de buurt gaan rondrijden in
verband ze hem dan tijdelijk in een achteraf straatje of hofje/steegje zetten om hem later
definitief weg te halen (je weet maar nooit). Hopelijk komt hij snel zonder al teveel schade
terug anders zal het de verzekering worden helaas.
Precies dit even proberen... Mensen moeten met hun gore poten van andermans spullen afblijven.. bah
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Ik wens jullie veel geluk. Vraag me dan altijd af of die lui die jatten ook lekker gaan slapen. Kan me gewoon niks voorstellen bij zo'n trieste actie.
 
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
Wat krijgen ze als ze gepakt worden, wat denk je? Boete en celstraf van misschien 1 maand? of taakstraf?

Tip: Straf een zo een mafkees eens met door zijn hand eraf te hakken of een vinger, kijken hoe snel de diefstal daalt in NL. We zijn echt veel te mild.
Er is gewoon geen excuus voor dit soort praktijken en zero-tolerence beleid wat mij betreft; ja wat dat betreft baal ik dat we een 'sociale staat' zijn en iedereen rechten heeft.
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N, Jay511 en Timahg
Allen,

Vannacht is de polo van m’n vrouw gestolen.
Kenteken 65-XND-5
Locatie: Swifterbant, Flevoland

369C7C67-118F-4FB9-8F8E-D694E6C6FD02.jpeg
Auto valt op door afwijkende wielen, vaste trekhaak, thule dakdragers MET unieke fietsendrager combi:

7155AFD4-4527-4394-B1BF-EB63FEF40105.jpeg
De kans is klein dat we hem ooit nog terugzien, maar mocht iemand ‘m zien, bel dan de politie aub.

Ik hoop persoonlijk dat de dief zich hartstikke doodrijd met dat ding. Het is een 13 in een dozijn autootje, totaal niet bijzonder maar het was wel haar eigen trots.. en nu is ze begrijpelijk overstuur.. bah, walgelijk.

auto stond op slot, aan de straat, beide sleutels hier, geen sporen van braakschade (glas op de grond).. en dan denk je: hoe dan?!
Heel simpel: op dezelfde manier als de ANWB jou auto open maakt: Men buigt het raam naar buiten en gaat met een stok/ijzerdraad naar binnen en lepelt de klink open... Tegenwoordig mag een auto geen deathlock meer hebben ivm veiligheid als de auto te water raakt....
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Zijn er nog specifieke kenmerken waaraan we de auto kunnen herkennen mochten we m tegen komen?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
balen zeg, laatst reed er bij mij een straat een auto met Pools kenteken en stopte bij iedere VAG auto 30 seconden en reed weer verder naar de volgende VAG auto.
Kan toevallig zijn maar er rijden nooit auto's met Pools kenteken in onze doodlopende straat. Via de buurtapp is een foto gemaakt van deze auto en doorgegeven aan de politie.

Bij mijn broertje 2 jaar geleden is zijn navi uit zijn golf 5 gestolen ook geen inbraaksporen, waarschijnlijk op afstand signaal van de deurvergrendeling gekopieerd.

Ik heb zo'n volg systeem van VW, althans VW connected maar dat hebben ze 3 maanden geleden uitgekleed.
Je krijgt geen melding meer op je telefoon als de deuren worden geopend, of de motor wordt gestart, of de auto wordt verplaatst zonder dat de motor aan staat.
of voertuig is in beweging. Erg zonde... Dat was juist een fijne functie, maar dat hebben ze uit de app de gehaald.

Nu kun je nog wel zien waar je auto staat maar tegen die tijd hebben de dieven die module er al uitgesloopt.

Succes en hopelijk vinden ze je auto in goede staat terug.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Heel simpel: op dezelfde manier als de ANWB jou auto open maakt: Men buigt het raam naar buiten en gaat met een stok/ijzerdraad naar binnen en lepelt de klink open... Tegenwoordig mag een auto geen deathlock meer hebben ivm veiligheid als de auto te water raakt....
Ja dat gebeurt ook idd.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
balen zeg, laatst reed er bij mij een straat een auto met Pools kenteken en stopte bij iedere VAG auto 30 seconden en reed weer verder naar de volgende VAG auto.
Kan toevallig zijn maar er rijden nooit auto's met Pools kenteken in onze doodlopende straat. Via de buurtapp is een foto gemaakt van deze auto en doorgegeven aan de politie.

Bij mijn broertje 2 jaar geleden is zijn navi uit zijn golf 5 gestolen ook geen inbraaksporen, waarschijnlijk op afstand signaal van de deurvergrendeling gekopieerd.

Ik heb zo'n volg systeem van VW, althans VW connected maar dat hebben ze 3 maanden geleden uitgekleed.
Je krijgt geen melding meer op je telefoon als de deuren worden geopend, of de motor wordt gestart, of de auto wordt verplaatst zonder dat de motor aan staat.
of voertuig is in beweging. Erg zonde... Dat was juist een fijne functie, maar dat hebben ze uit de app de gehaald.

Nu kun je nog wel zien waar je auto staat maar tegen die tijd hebben de dieven die module er al uitgesloopt.

Succes en hopelijk vinden ze je auto in goede staat terug.
Dat is eruit gehaald omdat het in strijd was met de privacy wetgeving :neutral:
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Dat is eruit gehaald omdat het in strijd was met de privacy wetgeving :neutral:
Volgens de ontwikkelaars werd het verwijderd omdat de functies bij veel mensen niet naar behoren werkte of te laat. Zelf nooit last van gehad. Baal er enorm van dat het niet meer in te zien is.

Maar lijkt me dat je daarvoor akkoord gaat vooraf gezien het een optioneel pakket was vanuit PON/VW (privacy wetgeving)?
 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz en Moes-Moze
Volgens de ontwikkelaars werd het verwijderd omdat de functies bij veel mensen niet naar behoren werkte of te laat. Zelf nooit last van gehad. Baal er enorm van dat het niet meer in te zien is.

Maar lijkt me dat je daarvoor akkoord gaat vooraf gezien het een optioneel pakket was vanuit PON/VW (privacy wetgeving)?
Kan best, ik hoorde weer dat privacy wetgeving. Misschien hadden ze het niet goed vermeld etc. Autogarages mogen ook geen foto’s maken van een klant zijn auto
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Ik kan -helaas- uit ervaring spreken. De mijne is kleine 3 weken eveneens gestolen, maar wel weer terug. Zie mijn avatar. Daarmee schiet je niet zoveel op.
Ik hoop voor je dat je er voor verzekerd bent.
En ALS ze 'm vinden, dan na 30 dagen, dat is de verzekerings-termijn (bron: Politie)
 
Volkswagen  Polo  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!