Gespot: Volkswagen Polo Blue GT

Status
Niet open voor verdere reacties.
YES!!

alleen 19.000 wauw...toch aardig geprijst :(
maar ik ga hem denk ik toch niet zo full option nemen mocht ik hem echt inruilen...en dat blauw kleurtje staat hem best goed !! Big Grin Big Grin

is er iemand die zijn BM / 1.2 TSI gaat inruilen voor dit model?
 
de reviews maar even afwachten idd...hij zal denk ik toch wel wat dorstiger zijn dan verwacht (ben ik bang...) maar ja dat is niks nieuws

zolang die maar geen 7-8L / 100km gaat rijden want dan kun je net zo goed een GTI nemen (is er niks Bluemotion aan)
 
Moet je met 7L niet al blij zijn als je bedenkt dat hij 140 pk en 250 Nm levert ? 6L zal ook wel haalbaar zijn maar dan moet je waarschijnlijk niet te veel gas geven zodat de 4e cilinder uit blijft hehe
 
1 op 22,2 :| eerst zien dan geloven toch maar...

ik denk als je beetje op de snelweg gaat cruisen dan zal die wel op 2 of 3 cylinders draaien...maar dat zijn hele mooie verbruikscijfers
en je kan af en toe knallen dat is al een hele goede deal Big Grin
 
hmm.. 1 op 22..
dat zou beter zijn dan ik nu rijd met mijn bluemotion (1 op 20,8) Stick Out Tongue
ben idd net zoals jij, KYC, behoorlijk benieuwd naar wat die op de snelwegen en 100 wegen doet.
zit daar toch de meeste km's op, dus zou geweldig hilarisch zijn als de blue gt betere verbruikscijfers haalt dan m'n bm :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
De Blue GT is de enige auto waarvan ik vind dat is nog vrij waardig om de BM voor in te ruilen

ik rij zelf met mijn BM rond de 1 op 21/22

ga jij hem omruilen dan Gewoonjan?
 
zeer waarschijnlijk niet als de verbruikscijfers zo ong hetzelfde zijn ;)
maargoed eerst maar eens afwachten wat de wegenbelasting gaat worden voor de bm, dan maar eens verder kijken of er verschil qua kosten zit tussen de auto's ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!