Gespot: Volkswagen Polo Blue GT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt mooie bak hoor !!

Maar wat me opvalt is dat hij een bm spoiler heeft, of is het gezichtsbedrog. Op andere foto's staat hij alleen met een dakspoiler.

Wel hele mooi wagen
 
Die BM spoiler zou ik me nog overheen kunnen zetten maar ik zit met 1 ding in mijn maag: geen mistlampen?? Nog op geen enkele foto gezien. Niet dat ik ze op mijn huidige Polo heb gebruikt maar ik mis toch wat aan de voorkant. En dat voor zo'n topmodel
 
Die BM spoiler zou ik me nog overheen kunnen zetten maar ik zit met 1 ding in mijn maag: geen mistlampen?? Nog op geen enkele foto gezien. Niet dat ik ze op mijn huidige Polo heb gebruikt maar ik mis toch wat aan de voorkant. En dat voor zo'n topmodel
volkswagenpolo_bluegt_2013_800x600_wallpaper_01.jpg


Waarschijnlijk omdat de DRL ook in de LED koplampen zit, maar het is pas zeker als de Blue GT ook in de Car-configurator beschikbaar is.
Een van de grote dealers uit het oosten van het land heeft de introductie op 1 augustus gepland.
 
Op Schiphol stonden er een stuk of 5/6, in een afgesloten gedeelte voor P1.
Kon ze alleen vanaf boven zien.
Op de snelweg kreeg ik helaas geen contact met deze bestuurder...
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
Hele mooie kleur! Beetje jammer dat er een 5-deurs versie reed, mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een 3-deurs. Wel leuk dat MyPolo nu de fotoprimeur heeft! De spoiler is volgens mij hetzelfde als van een BM, alleen zijn de zijkanten in de kleur van de achterruit.
 
Wat is hier nu zo bijzonder aan? Het is weer een ander model om een zo breed mogelijke markt aan te spreken. En hoe doen ze dat, door allemaal onderdelen van verschillende modellen te combineren haha. Een Bluemotion spoiler met zwarte delen, gti koplampen, R bumperkit, de normale grille en de door R32 geinspireerde velgen.
 
Wat er bijzonder aan is, is dat dit de eerste VW met een motor met cylinderuitschakeling is. Volgens mij wel wat bijzonders deze techniek, die voor het eerst sinds de uitvinding van de auto wordt toegepast... :shock:
 
@024Polo, niet echt, die techniek is al meerdere keren toegepast op caddillacs sinds 1981 (was toen zelfs standaard assessoire) en Mitsubishi op een 4-cilinder in '82.. alleen lijkt het me in deze motor zo enorm gevoelig omdat het van die kleine onderdeeltjes zijn..

Ik blijf de GT een mooi concept, dat te goedkoop uitgevoerd is door VW, en waarschijnlijk veel te duur wordt verkocht helaas :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is hier nu zo bijzonder aan? Het is weer een ander model om een zo breed mogelijke markt aan te spreken. En hoe doen ze dat, door allemaal onderdelen van verschillende modellen te combineren haha. Een Bluemotion spoiler met zwarte delen, gti koplampen, R bumperkit, de normale grille en de door R32 geinspireerde velgen.

Correctie: het zijn de voor en achterbumper van de GTI met de sideskirts en achterklepspoiler van de BM. De R-line heeft de sideskirts van de BM , achterklep spoiler van de GTI en zijn eigen bumpers.
 
Voor 19.000 Euro is dit een leuke auto, maar gaat hij ook echt 19k kosten? (ik verzin ff wat)
Ik hoop trouwens dat VW nog probeert de CO2 uitstoot onder de 103g/km te krijgen (zeker voor de NL markt), want nu zit de DSG versie op 105g/km. Dan zit je er toch dichtbij en dat scheelt zo 12% in de prijs! Aan de andere kant, dit werkt maar tot 1 januari, want dan zijn de eisen weer strenger en ik geloof niet dat deze semi-GTI op 96g/km kan komen. Maar áls het lukt, wordt het rennen naar de dealert vóór 1 januari 2013 :smile:

Enne..doe maar maar zo'n blauwe, 3 deurs graag, met leren bekleding zonder die witte wangen op de stoelen (maar in blauw of donkergrijs).
Hebben jullie nog andere interieur/exterieurtips voor VW?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!