Geschakelde Voeding

Even een oude koe uit de sloot halen !

@Johan,
Bedoel je in de zekering kast zelf of een kabel die er langskomt richting de lichtschakelaar?

Om bij de kabel van de sigaretten aansteker te komen moet je de middel console/ tunnel behoorlijk uit elkaar schroeven.
Das niet echt een lekker klusje.
Of komt de kabel van de sigaretten aansteker ook vanaf de zekering kast.
Dan kan hij ergens middenin misschien afgetapt?

Of heeft iemand al een andere plaats gevonden waar je de geschakelde 12V kan aftappen.

Doel is een carkit / garagedeur opener aan te sturen.
 
Johan zei:
uit je zekeringenkast komen dikke rode kabels (in geval van de 9N/3), daar moet je even in prikken welke geschakelde voeding is.. bij de 6R zijn de draadkleuren allemaal anders en moet je ergens een zwarte draad hebben uit mn hoofd..


Thanks.

De hele midden console eruit halen heb ik eigenlijk niet zo'n prik in
 
Onsmam zei:
in de zekeringbox zitten ook nog voorbereide zekeringen (zonder zekering maar wel met voeding) de kleinere zekeringen waren bij mij de geschakelde...


Kijk dat zijn nog eens goede berichten !

Ik zal eens kijken wat er volgens het boekje met deze posities normaal wordt geschakeld.
Dan kies ik er een van een optie die ik niet heb.
Wordt de kans klein dat ik iets anders in de war stuur !
 
Kijk dat zijn nog eens goede berichten !

Ik zal eens kijken wat er volgens het boekje met deze posities normaal wordt geschakeld.
Dan kies ik er een van een optie die ik niet heb.
Wordt de kans klein dat ik iets anders in de war stuur !
daar had ik eigenlijk nog niet overna gedacht haha. maar ik heb iig geen fout meldingen. bij mij zaten ze aan de linker kant van de box...

ik zal morgen een foto maken, daar zie je ook mijn kabel voor de parrot.
 
daar had ik eigenlijk nog niet overna gedacht haha. maar ik heb iig geen fout meldingen. bij mij zaten ze aan de linker kant van de box...

ik zal morgen een foto maken, daar zie je ook mijn kabel voor de parrot.

Hallo, ik wil binnenkort ook een geschakelde plus trekken voor mijn polo bluemotion uit 2010.
kan je mij een foto sturen waar je deze van afgetapt hebt?

Bvd,

Tim
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!