Ger, Polo 6R BM

Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

graafie zei:
Ja die zwarte hemel ziet er inderdaad heel goed uit Ger, trouwens die hele Polo ziet er strak uit en die velgen.........jammie, jammie, kwijl, kwijl.
Ger, boven dus nog een highline grille met zo'n chromen strip en dan is hij af?

de highline grille in hoogglans komt dinsdag binnen

en hij is dan nog niet af ;)

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

polofreak zei:
Errug strak Ger zo met de logo's in two-tone bij jouw lak kleur. Ik heb ook gegeken voor een zwarte hemel maar buiten de lampunits was ik dan ff de zonnekleppen vergeten :? Al met al toch wel weer een financiele aderlating!

Ennnn ik heb een oranje hamertje tik en dat kan dus echt niet zie ik want jij let op de details en zonder dollen die van jou is echt top in het interieur!!


en de plastic kappen van de A B en C stijl zijn ook zwart ;)


groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

gixxer1986 zei:
Ziet er super uit zo Ger! Complimenten :).

Hoever heb je de polo nu verlaagt ?

Zijn de logo's gewoon via de dealer te bestellen of ebay ofzo ?

Gr Mark

cm weet ik niet maar hij kan niet meer zaken achter is max
en voor nog iets maar niet met deze velgen ;)

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

Ger zei:
polofreak zei:
Errug strak Ger zo met de logo's in two-tone bij jouw lak kleur. Ik heb ook gegeken voor een zwarte hemel maar buiten de lampunits was ik dan ff de zonnekleppen vergeten :? Al met al toch wel weer een financiele aderlating!

Ennnn ik heb een oranje hamertje tik en dat kan dus echt niet zie ik want jij let op de details en zonder dollen die van jou is echt top in het interieur!!


en de plastic kappen van de A B en C stijl zijn ook zwart ;)

groeten ger

Oeps ja als we dan toch aan het uitgeven zijn?!?!?
 
Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

polofreak zei:
Ger zei:
polofreak zei:
Errug strak Ger zo met de logo's in two-tone bij jouw lak kleur. Ik heb ook gegeken voor een zwarte hemel maar buiten de lampunits was ik dan ff de zonnekleppen vergeten :? Al met al toch wel weer een financiele aderlating!

Ennnn ik heb een oranje hamertje tik en dat kan dus echt niet zie ik want jij let op de details en zonder dollen die van jou is echt top in het interieur!!


en de plastic kappen van de A B en C stijl zijn ook zwart ;)

groeten ger

Oeps ja als we dan toch aan het uitgeven zijn?!?!?

en het binnen spiegel was ik vergeten ;)

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

Ger zei:
gixxer1986 zei:
Ziet er super uit zo Ger! Complimenten :).

Hoever heb je de polo nu verlaagt ?

Zijn de logo's gewoon via de dealer te bestellen of ebay ofzo ?

Gr Mark

cm weet ik niet maar hij kan niet meer zaken achter is max
en voor nog iets maar niet met deze velgen ;)

groeten ger

Oke wil van het voorjaar ook verlagen en set andere velgen maar denk 17 inch, rijd het nog een beetje comfortabel met 18 inch ?
 
Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

Oke wil van het voorjaar ook verlagen en set andere velgen maar denk 17 inch, rijd het nog een beetje comfortabel met 18 inch ?

ik vind van wel maar dat is mijn mening ;)

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - vw logos zwart/chroom

graafie zei:
Ger,
kun je die highline grille gespoten en al ergens bestellen? Lijkt mij ook wel wat. Waar heb jij hem besteld? ;)

zitten op de nieuwe polo's highline
en te bestelen bij de dealer zaterdag lagen er nog 20 stuks bij pon in voorraad ;)

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!