Ger, Polo 6R BM

Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Heb net even alle pagina's doorgelezen. Ja het is zonde, balen en een ongeluk kost altijd geld, maar wees in ieder geval blij dat je er zelf niets aan hebt over gehouden.

Voor de rest, succes ermee!
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ghehehe, dan maak je er toch iets unieks van ger? Stick Out Tongue
iets van een GTI-R-line-Cross? :lol:

Nee maar zonder gein, alle drie zijn zeker mooie uitvoeringen ;)
It's up to you, aangezien 't jou auto wordt ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ik zou een gti kopen met een R-line exterieur pakket als ik jou was Ger ROoD dan ben je enige! :mrgreen:

De diffusers hoogglans zwart laten spuiten voor en achter, uitlaat van Golf GTi eronder!
En die 18 inch

[resize=600:56msk8c1]http://www.givawheels.be/Userdata/WebsiteImages/TT%20RS%20Black.jpg[/resize:56msk8c1]

Inclusief Airride. BENG!!!! :mrgreen:
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Ger, ik was net bij rene en die ruilt vrijdag een zilveren 5 deurs 6r gti in van een wat ouder echtpaar die toch voor een nieuwe tiguan willen gaan. Het gti'tje is 3 maanden oud, ik zou zeggen doe er je voordeel mee :mrgreen:
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

graafie zei:
Ger,
het leek mij al zo raar dat je het van Bas z'n adviezen moest hebben, dat schiet echt niet op, hij heeft voor zichzelf nog niet eens een keuze kunnen maken voor welke velgen hij straks gaat. En dan gaat het nog maar over velgen..... :lol: :lol: :lol: (sorry Bas, een geintje moet kunnen toch? :mrgreen: :mrgreen: ;) )

velgen heeft hij vanmorgen onder de polo gehad die zijn echt zeeeer mooi eindelijk heeft hij de knop doorgehakt ;)

Kevin is hij niet afgetrapt ;) en nee ff geen arena

Enzo is dit wat http://www.luchtvering.info/products.html

groeten ger
 
Re: Ger, Polo 6R BM - ongeluk met de polo

Mauricesunny zei:
Moeilijke keuzes.
Naar mijn mening zou ik voor een BM gaan, aangezien brandstof niet goedkoper gaat worden. En belastingvoordeel is mooi meegenomen Big Grin

maar voor hoe lang is de belastingvoordeel nog ??
lees er van alles over en daarom is het ook niet makelijk kiezen :roll:
en wil er toch wel langer als 3 jaar mee rijden

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!