ger diverse onderdelen gaan weg :: 2004 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is heel makkelijk.

Dikke rode aan +

zwart + geel + geelzwart aan min

De wit/zwarte knip je af voor de zekering en je zet hier een 100 ohm weerstand in

Dan de witte - witzwarte - dunne rode(negativ window trigger) aan elkaar maken

Dan die ene draad (combi van bovenstaande) aan de blauwwitte maken die uit de deur komt

et voila - it works

Dan heb je nog op de boordcomputer boven de pedalen een groenzwarte en witzwarte draad naast elkaar zitten. Dit zijn je knipperlichten hier maak je de 2 bruine aan.

Klaar.....

Zo heb ik het precies gehad en hij deed het nog niet, daarom denk ik dat het aan de module ligt
 
En hoe zit het dan met de startonderbreker (deze zit toch in de org sleutel?)

sleutel is geslepen, nu de chip overzeten en het VW logo er op zeten (die hadden ze op voorraad bij de dealer)
chip moet je vast zeten met wat kit

GroteFoto-HPUNSS4V.jpg









groeten ger
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ger waar heb jij je sleutel laten slijpen? Was vandaag bij de sleutel/schoenenzaak in elst maar die heeft de ene sleutel verprutst ben ik bang en de andere 2 in arnhem en nijmegen waren de mensen die kunnen slijpen er niet. 3 uur onderweg met die spits :S
 
Ja hij is over die rand heen gegaan met het uitfrezen zeg maar, dus het is kantje boord, misschien dat hij het nog doet. De andere kant is nog blanco dus kan het niet testen.

Tnx voor de link ;)!
 
Re: ger polo 9n :: 2004 Volkswagen Polo 9N

Vagtechniek, Bm-onderdelenshop, carsystems.pl enz;)
Al denk ik dat vagtechniek het dichtste bij jou in de buurt zit;)

Ik lees wel goede verhalen over hun op SO;)
Kan Bas trouwens niet via via aan die dingen komen?
 
VW  6R  1.2TDI 
Vagtechniek, Bm-onderdelenshop, carsystems.pl enz;)
Al denk ik dat vagtechniek het dichtste bij jou in de buurt zit;)

Ik lees wel goede verhalen over hun op SO;)
Kan Bas trouwens niet via via aan die dingen komen?


Wie wat bewaart die heeft wat zeggen ze toch altijd Stick Out Tongue

Dat was nu ook het geval, de quadlockadapter en een yatour usb interface heeft meneer Ger al in zijn bezit. De antenne adapter weet hij nu ook welke benodigd is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!