Gelukt: HELPPP op zoek naar juiste kleurstelling TT RS velgen: in 17inch!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben al meerdere bandenboeren afgestruind, maar geen een kan de juiste velg met de juiste kleuren leveren. De ene keer niet leverbaar in de kleur die ik zoek. De ander te licht of te donker en weer een ander heeft alleen hoogglans. Nu vraag ik me af of iemand mij kan helpen aan een adres waar ik deze (zie foto) velgen kan kopen in 17inch.

Ik ben dus op zoek naar de Rotor TT RS velgen in 17 inch. De kleur >moet< mat antraciet zijn!! Ik heb namelijk een peppergrey polo en ik wil graag de orginele velg (zie foto) zoveel mogelijk proberen te evenaren voor de mooiste match met de kleur van de auto.

Een ieder alvast bedankt!!

Gr. Mike
 

Bijlagen

  • GroteFoto-YZQ3NET8.jpg
    GroteFoto-YZQ3NET8.jpg
    68.6 KB · Weergaven: 76
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb daar ook eens naar gevraagd bij mn 'bandenboer' en hij kon ze gewoon in 17 inch leveren, moesten alleen wel besteld worden.
Als je wat meer gegevens wilt pb maar even ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Banden en Wielencentrum Limburg heeft ze in 17 inch en ook de matte versie, had deze eerst ook besteld maar uiteindelijk toch nog voor de glanzende versie gegaan.
wellicht hebben ze deze dus nog op voorraad staan.
 
Ik heb de juiste velgen gevonden!!:)

Ik heb ze besteld bij Reedijk banden! Super service daar. Velgen werden gewoon thuis afgeleverd. Alleen wel imitatie naafdopstickers erbij gekregen (hier op de foto nog aanwezig). Heb dit opgelost door zelf maar originele te bestellen. Deze heb ik momenteel geplaatst en dit maakt het plaatje compleet!

Dunlop banden heb ik overgenomen van DeMercer.

Even snel foto's gemaakt met mijn telefoon.




Ik zal binnenkort even mooie foto's maken en in mijn garage zetten.

Bedankt voor de tips mannen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!