Geluid polo 6r

Beste mensen,

Sinds kort is mij opgemerkt dat tijdens het rijden er een vreemd geluid te horen is.
Ik ben in het bezit van een polo 6R 1.6 TDI.
Ik heb mijn auto gebracht naar de garage, zij vertelden mij dat het lag aan mijn remmen achter.
Lang verhaal kort: ik ben duizend euro lichter, zij hebben de remschijven, remklauwen en remblokjes vervangen.
Helaas tot mijn verbazing hoor ik nog steeds precies hetzelfde geluid. Dus het lag niet aan de remmen.
Ik vroeg mij af of iemand van jullie dit geluid herkent ?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Polo  6r  1.6TDI 
Is het geluid snelheid afhankelijk?
Ik zit te neigen naar een beginnend wiellager?
Het geluid is goed hoorbaar wanneer je naast een hek of muur rijdt, anders niet. Want zo weerkaatst het geluid en hoor je het beter.
In de video is te zien dat ik op een gegeven moment wat vaart minderde, en het geluid toen ook wat 'trager'werd. Bij een snelheid van 30 km/pu hoor je niks. En boven de 60 hoor je ook niks. :/ Ik heb gekeken naar de wiellagers en volgens mij waren die nog in orde... of misschien zijn ze toch aan vervanging toe.. in elk geval bedankt voor het meedenken ;)
 
Polo  6r  1.6TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Terug gaan en vragen of ze het oplossen je heb tenslotte betaal voor iets wat het niet was
thnx voor de tip. Ik heb mijn auto gebracht naar een universele autogarage. Vanmorgen ben ik langs geweest en ik heb aangegeven dat het vreemde geluid nog steeds hoorbaar is. Zij vertelden mij toen dat het normale geluiden zijn. :/ ik ben eigenlijk op een gegeven moment boos weggelopen en ik kom daar nooit meer terug.
 
Polo  6r  1.6TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!