Geluid navigatie bij Radio

Weet er iemand?

als ik de radio of mediabox aan heb met muziek krijg ik niet het geluid van de navigatie ( op mijn Iphone in orginele vw houder Executive plus)
via de speakers.
Alleen als ik via bt media muziek luister gaat dit automatisch.

concreet mijn vraag
weet er iemand hoe ik het geluid van de navigatie over het radio geluit heen krijg?
 
De enige manier om de audio van de iPhone te horen is via bluetooth als je de bt-houder hebt, dat staat in de gebruiksaanwijzing van de bt-houder geloof ik. Wil je in deze situatie muziek horen doe je dat via de iPhone zelf.
Je kunt wel de iPhone via de kabel op de MDI ingang aansluiten, maar das niet zo handig met de houder, je moet dan een andere houder nemen en een andere bt-adapter. Ook in dit geval weet de RNS niet wanneer je navigatie spreekt en zul je dus muziek moeten afspelen via de iPhone.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!