geklop na plaatsen schroefset

hallo,
ik heb een schroefset laten steken, maar de bovenste schotels waren die van men originele veren, waardoor dit gekloenk? gaf bij het draaien.
ik heb dit laten herdoen, en de bovenste schotels van de schroefset zelf laten steken(zoals het bedoeld is). maar sindsdien heb ik een geklop, eerst af en toe, nu constant.
precies of er iets niet goed is aangedraaid, en dus los zit. dit is ook enkel maar rechts vooraan.
kan het zijn dan die rubberen ballen(silentblokken?) versleten zijn, of dat rollement?
de wagen heeft al op de brug gestaan, alles is nagekeken of het nog vastzat van draagarmen, koppelstangen zijn ook al vervangen.
bij het plaatsen van de schroefset zijn er geen rubbers of rollementen vervangen geweest.
als we de koppelstang aan de rechterkant hebben losgemaakt, was het geluid wel minder.
de speling op de stabilisatorstang is ook gecontroleerd.

maar ik wou het eerst hier vragen voor ik onderdelen ga bestellen..

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  polo 6r  1.2 
neen, aan de binnenkant van de kassen geen sporen te zien, heb ook sindsdien naar 18" gegaan, maar dan zou het toch niet erger worden?
en heb eigenlijk nog genoeg speling, en bij 10km/h op zo goed als vlakke weg heb ik het ook..
zal wel eens kijken wat het zegt op 16", om het toch te kunnen uitsluiten.

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
probleem is opgelost!
kwam niet van de vering maar van een vorige verbouwing.
bij het leggen van men bedrading van de mistlampen heb ik ook de ecu?(bak achter luchtfilter) losgemaakt, en deze blijkbaar niet terug goed vastgemaakt.
deze is losgekomen en zat dus te kloppen.
gelukkig een kleine moeite dus!

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!