Gekleurde Lichtkappen (vooraan)

ah leuk te horen.
zou wel eens willen weten of die persoon de lichte versie (zoals getoond) heeft of de donkere versie.
en eventueel het effect met foto of kort clipje er bij ;) bij schemer of in donker.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik weet dat @Polobm6r ze heeft voor zijn AW. Heb al eens aan hem gevraagd of hij een foto kan maken met de kappen erop en de koplampen aan, maar volgens mij heeft hij niet zo'n zin om hier moeite voor te doen. Stick Out Tongue

Ik zelf heb er nu folie op zitten. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de tint van mijn folie overeen komt met de "Dunkel Smoke" kleur van autokorrektur. Als mijn koplampen aan staan dan zie je ze er goed genoeg doorheen komen als je van buitenaf kijkt, echter is de licht opbrengst ernstig verslechterd. Als ik op een donkere weg rij dan zie ik amper wat. Ik heb er daarom ook over nagedacht om deze kappen te kopen van autokorrektur, zodat ik de kappen er af kan trekken wanneer ik mijn volledige licht opbrengst wil hebben. Alleen twijfel ik dus heel erg of ik "Hell Smoke" of " Dunkel Smoke" moet hebben.. Hieronder een filmpje van Autokorrektur, moet je even vanaf 1:25 kijken, daar laten ze de Dunkel Smoke zien.

 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Ik weet dat @Polobm6r ze heeft voor zijn AW. Heb al eens aan hem gevraagd of hij een foto kan maken met de kappen erop en de koplampen aan, maar volgens mij heeft hij niet zo'n zin om hier moeite voor te doen. Stick Out Tongue

Ik zelf heb er nu folie op zitten. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de tint van mijn folie overeen komt met de "Dunkel Smoke" kleur van autokorrektur. Als mijn koplampen aan staan dan zie je ze er goed genoeg doorheen komen als je van buitenaf kijkt, echter is de licht opbrengst ernstig verslechterd. Als ik op een donkere weg rij dan zie ik amper wat. Ik heb er daarom ook over nagedacht om deze kappen te kopen van autokorrektur, zodat ik de kappen er af kan trekken wanneer ik mijn volledige licht opbrengst wil hebben. Alleen twijfel ik dus heel erg of ik "Hell Smoke" of " Dunkel Smoke" moet hebben.. Hieronder een filmpje van Autokorrektur, moet je even vanaf 1:25 kijken, daar laten ze de Dunkel Smoke zien.

Is ie gek ook he hahahah
Had je toch verteld waar je ze kon kopen?
Wil zeker wel een foto maken maar kom niet zo vaak bij me Polo staat namelijk heerlijk droog in garage.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
:oops::oops:niet goed vastgeklikt?:oops::oops:
Lijkt mij ook! Want de pas vorm is zo gemaakt dat hij rondom een stukje overlapt. En dan tijdens het rijden worden ze alleen maar tegen de koplamp aan gedrukt door de rijwind. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat er dan alsnog lucht onder kan komen waardoor hij er af getrokken wordt.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Polobm6r
Lijkt mij ook! Want de pas vorm is zo gemaakt dat hij rondom een stukje overlapt. En dan tijdens het rijden worden ze alleen maar tegen de koplamp aan gedrukt door de rijwind. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat er dan alsnog lucht onder kan komen waardoor hij er af getrokken wordt.
Goed om me koplamp gedaan en toch weg gevlogen
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
@capszz, verkoop jij niet van die folies? Jij rijd veel met de gti en blijft gewoon zitten toch ? Misschien een oplossing ?
Folie blijft sws goed zitten. Alleen als je ooit een keer je volledige lichtbeeld wilt gebruiken dan moet de folie er vanaf en moet je daarna dus nieuwe er op doen. Wanneer je dus voor APK moet jaarlijks (bij oudere auto's) dan zou je ieder jaar nieuwe folie er op moeten doen. Of een extra set koplampen aanschaffen.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
zo, de lichtkappen zijn toegekomen en ook es er op gezet.
vind het wel iets hebben zo. en ook blijven de knipperlichten nog mooi orange.
 

Bijlagen

  • tempImageWBTclA.png
    tempImageWBTclA.png
    12.8 MB · Weergaven: 41
  • tempImageRgzflR.png
    tempImageRgzflR.png
    12.9 MB · Weergaven: 34
  • tempImagexbZojf.png
    tempImagexbZojf.png
    12.9 MB · Weergaven: 30
  • tempImageX32NHT.png
    tempImageX32NHT.png
    13.1 MB · Weergaven: 29
  • tempImage52Efya.png
    tempImage52Efya.png
    12.8 MB · Weergaven: 45
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Mikie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!