Gekleurde binnenverlichting.

Avanti1

Premium lid
56
25
46
Heeft iemand goed advies over welk merk/kwaliteit gekleurde lampjes ik het beste kan aanschaffen voor de binnenvelichting. Of waar? Dus voor de zonneklep, kofferbak en dergelijke. Het is voor een Polo AW facelift.
 
Volkswagen  Polo Life  1.0 TSI 95pk 
Heeft iemand goed advies over welk merk/kwaliteit gekleurde lampjes ik het beste kan aanschaffen voor de binnenvelichting. Of waar? Dus voor de zonneklep, kofferbak en dergelijke. Het is voor een Polo AW facelift.
WinParts of ome Ali zal vast wel goedkope en goede kwaliteit lampjes hebben.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Avanti1
Hoi Thomas, zal eens bij winparts kijken, of hun setjes hebben. Als dat ook maar geen Ali spul is. Ali parts vertrouw ik niet, al helemaal niet als het met electra te maken heeft.:)
 
Volkswagen  Polo Life  1.0 TSI 95pk 
Lampjes van Ali zijn gewoon goed. Heb al verschillende daar gekocht.
Doen al meer dan 5 jaar hun werk in mijn andere auto en dat voor soms €0,50 voor een lampje waar je hier makkelijk €10,00 voor betaald.

Ik heb ook een setje in mijn koplampen (lens koplamp) zitten. Dit waren gewoon de zelfde die ik hier in Nederland kocht voor €100,00 en bij Ali voor €20,00.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Avanti1
Deze had ik in mijn 9N3, ook van AliExpress.
Werkte perfect!

DSC_1208_083252.JPG

DSC_1210_083333.JPG

DSC_1209_083408.JPG

DSC_1213_083350.JPG

DSC_1202_083923.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Avanti1
Had je geen zonnebril nodig in je Polo Maarten..het lijken wel schijnwerpers.:sweatsmile: Maar alle gekheid op een stokje, gister gaf ik nog aan geen Alispul in mijn VW te willen hebben, maar heb weinig keus denk ik. Ga dan ook maar op jullie vertrouwen af dat het oké is.

Inbouwen is geen probleem, heb al heel wat interieurs open gemaakt. Bedankt voor de adviezen.. ga zo eens even op Ali snuffelen.
 
Volkswagen  Polo Life  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Had je geen zonnebril nodig in je Polo Maarten..het lijken wel schijnwerpers.:sweatsmile: Maar alle gekheid op een stokje, gister gaf ik nog aan geen Alispul in mijn VW te willen hebben, maar heb weinig keus denk ik. Ga dan ook maar op jullie vertrouwen af dat het oké is.

Inbouwen is geen probleem, heb al heel wat interieurs open gemaakt. Bedankt voor de adviezen.. ga zo eens even op Ali snuffelen.
Het gaf inderdaad wel een bak licht.
Maar wel ook heel netjes vond ik.

Gewoon recensies lezen op Ali en daar je voordeel mee doen.
 
Op mijn R-line was alles al LED rondom.
Wat heb je nu als kenteken verlichting dan?
Halogeen?
Ja mee dat ik je daarstraks vroeg of je ervaring met kenteken led verlichting had, dacht ik van misschien is het al wel led bij mijn auto. Als het straks donker is zal ik mijn licht eens even gaan aanzetten. :)
 
Volkswagen  Polo Life  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Bedankt Bram. Ziet er goed uit, maar had gisteravond bij Ali al wat besteld. Een setje wit en blauw. Als dat niks is zal ik ledperf eens proberen.
IMG_1785.png
 
Volkswagen  Polo Life  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!