Geheugen resetten BT RNS310

Goedemorgen,

Vraagje ik heb een RNS310 met BT module.

Nu heeft mijn broer zijn Iphone een keer gelinkt met mijn radio.. nu is het zo dat ik nu zijn telefoon heb en de BT naam van de telefoon heb aangepast.. echter blijft mijn broer zijn BT naam in de RNS zichtbaar..

Hoe kan ik dit aanpassen/resetten?
 
Ik heb weergave op mijn RNS zelf en had een pairing device (kastje 2knopjes) en sinds kort VW Iphone houder voor 3G / 3GS zou niks uit moeten maken..

heb namelijk beide al getest..

enige mogelijkheid wat ik kan bedenken is alles terug naar fabrieksinstellingen te zetten..

maar wat zet ie dan allemaal terug? ook nav kaarten enzo?
 
Ysolvis zei:
Gewoonjan even voor mijn beeldvorming heb jij ook een RNS310? want ik weet dat het met Parrot bijv wel kan.

En ik doe het graag op de huisvrouw manier.. eerst zelf proberen en dan boekje er pas bij ;)
Jep, heb alleen wel met touch pairing adapter(dus geen weergave op de rns)
En daar sta je niet alleen in, zo is de meerderheid op t forum volgens mij ook wel ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Jep, heb alleen wel met touch pairing adapter(dus geen weergave op de rns)
En daar sta je niet alleen in, zo is de meerderheid op t forum volgens mij ook wel ;)

Hallo allemaal,

Is een "oud" draadje maar heb precies hetzelfde probleem en geen oplossing gevonden: ook hier een RNS 310 met een BT adaptor met 2 knopjes.
Iphone 5 overgenomen en getest op mijn RNS310 om te kijken of dat ook goed werkte. Hierna Iphone terug gezet naar fabrieksinstellingen en als nieuwe Iphone geinstalleerd.
Hierbij mijn naam erin gezet. Echter op het display van de RNS310 verschijnt nog steeds de naam van de vorige eigenaar. Van alles geprobeerd: apparaat "vergeten" in de Iphone,
RNS310 terug gezet naar fabrieksinstellingen, allemaal zonder sucses.
Nou is dit wel niet zo'n groot probleem, maar ben toch wel erg nieuwsgierig of iemand de oplossing weet.
 

Helaas, dit is niet de oplossing voor mijn situatie: ik heb een polo 1.2 TSI 105Pk en de Bluetooth module/adaptor is een kastje wat rechts aan het dashboard zit gemonteerd.
Ik heb wel gekeken op bestuurders en passagierplek, maar geen module te bekennen zoals in het youtube filmpje.
Bedankt voor de suggestie maar dit is hem nog niet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!