Geen vermogen 1.2 TDI..

Mikeytdi

Nieuw lid
Goedeavond,
Heb een polo 1.2 tdi 2011 met 215.000km op de teller. Egr is uitgeschreven btw.

Ik ben na 1200 euro en uren sleutelen toch wel een beetje spoor bijster.. Auto gaf geen vermogen en viel uit. Naar de garage gebracht nadat ik de drukomvormer brandstoffilter en lagedruk brandstofpomp had vervangen. Na 3!!! Weken kwam de garage terug met een diagnose, de hogedruk brandstofpomp. Deze door een maat laten vervangen inc distributie en waterpomp. Gevalletje als het toch los ligt kun je het net zo goed vervangen.

Auto liep weer, maar nogsteeds bij volgas geen vermogen en blijft slecht op toeren komen. Geen foutmeldingen maar bij uitlezen code P004500 te voren zien komen. Heb een bijlage met foto toegevoegd. Ik ben echt spoorbijster en heb de auto zsm nodig ivm werk. Is er iemand die me tips kan geven of de goede kant op kan helpen?

Ik hoor graag..

Mike

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!