Geen song info rns 310(?)

Hey,

Sind kort in het bezit van een polo 1.2 tdi bluemotion. Super fijne auto.

Echter vroeg ik mij af of het normaal is dat mijn rns 310 ( denk ik dat het is) alleen maar aangeeft: bluetooth audio?

Volgensmij is het wel de rns 310 want had ergens gelezen dat die een externe bluetooth module nodig heeft. Nou zit er bij mij rechts van de radio een houder met 2 knopjes erop, een met een hoorntje er op en de ander met een moersleutel.

Zou iemand mij hier wat verheldering over willen geven?

En of het de moeite is om over te stappen naar een rns 315, rns 510 of misschien wel een after market 'android auto' 2 din radio van pioneet aan te sluiten.

Mvg,
Robin
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Chipped 100pk 
Bij de rns 310 denk ik wel dat deze info op het scherm zou moeten komen. Heb je misschien niet de rcd 310, dus zonder navigatie en groot scherm? Deze heeft idd een externe bluetooth module nodig en deze geeft idd alleen bluetooth-audio als tekst weer. Ik weet niet als dat moduletje langs de radio daarvoor kan dienen tbh. Zelf geen ervaring mee. Denk wel dat dit niet echt een bluetooth module is, die zit meestal onder de passagiersstoel.
 
Hey jasper,
Het is wel echt een rns 310 dan waarschijnlijk.
Ik moest mijn telefoon koppelen door op het knopje met het moertje te drukken. Waarna er een vrouw duits begon te praten en ik gegokt had op mijn telefoon dat de code 0000 was.

Heb jij ervaring met de rns 315 en 510? Wil wel een anderr maar heb geen idee wat uiteindelijk de belangerijkste verdchillen zijn, dan kan ik ook niet zo 1.2.3 vinden.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Chipped 100pk 
De RNS310 geeft GEEN weergaven van het afgespeelde nummer via bluetooth.
Sterker nog de RNS315 de A,B,C heeft dat ook niet, dat is pas vanaf versie D. (correct me when i'm wrong)

De RNS310 heeft GEEN ingebouwde bluetooth (vandaar dat kasje ernaast)
De RNS315 heeft WEL bluetooth vanaf een bepaalde versie (weet niet 123 welke)

vhvw4p.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
De RNS310 geeft GEEN weergaven van het afgespeelde nummer via bluetooth.
Sterker nog de RNS315 de A,B,C heeft dat ook niet, dat is pas vanaf versie D. (correct me when i'm wrong)

De RNS310 heeft GEEN ingebouwde bluetooth (vandaar dat kasje ernaast)
De RNS315 heeft WEL bluetooth vanaf een bepaalde versie (weet niet 123 welke)

vhvw4p.jpg
Okee bedankt voor de verheldering, heb jij ervaring met de rns 510?
Is het de moeite waard om te upgraden? Of zeg je aftermarket radio erin van deze tijd is beter
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Chipped 100pk 
Okee bedankt voor de verheldering, heb jij ervaring met de rns 510?
Is het de moeite waard om te upgraden? Of zeg je aftermarket radio erin van deze tijd is beter

Het is maar net wat je wil, ik heb ze alle 3 gehad, en uit eindelijk gaat het mijn alleen om bluetooth muziek verder doe ik er weinig mee.

RNS510 zou ik zelf niet zo snel meer nemen ivm diefstal gevoelig. de 310 komt net wat tekort. dus de 315 uitgebreidste versie zou ik zelf nemen.

ik hoor veel mensen over RCD330 goeie verhalen. zelf geen ervaring mee. (aftermarket)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Het is maar net wat je wil, ik heb ze alle 3 gehad, en uit eindelijk gaat het mijn alleen om bluetooth muziek verder doe ik er weinig mee.

RNS510 zou ik zelf niet zo snel meer nemen ivm diefstal gevoelig. de 310 komt net wat tekort. dus de 315 uitgebreidste versie zou ik zelf nemen.

ik hoor veel mensen over RCD330 goeie verhalen. zelf geen ervaring mee. (aftermarket)
Past deze in een volkswagen 6r plug & play?
Of weet je dat niet.
Thanks!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Chipped 100pk 
Klopt inderdaad. Sommigen zijn wel OEM Volkswagen (geleverd door Volkswagen China) en anderen zijn namaak. Beste kun je gewoon zelf bestellen via Aliexpress met code 187B op het einde.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
Nog ff terugkomend op die weergave van song title etc, volgens mij heeft dat puur met de gebruikte bluetooth module onder de bijrijdersstoel te maken, waarschijnlijk beschik je nu over een 9w3 (weet t allemaal niet exact uit t hoofd) en als je een 9w7 hebt zou je t op je scherm moeten hebben dacht ik..
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Nog ff terugkomend op die weergave van song title etc, volgens mij heeft dat puur met de gebruikte bluetooth module onder de bijrijdersstoel te maken, waarschijnlijk beschik je nu over een 9w3 (weet t allemaal niet exact uit t hoofd) en als je een 9w7 hebt zou je t op je scherm moeten hebben dacht ik..
Okee waarschijnlijk wel dan!
Thanks voor het bevestigen
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi Chipped 100pk 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Hallo Robin,

De kans is altijd erg aanwezig dat de douane je pakketje eruit vist.

Ik heb de unit op voorraad. Betreft de versie met de nieuwste bluetooth hardware (c210), android auto, apple carplay en een rood menu. Mocht je geinteresseerd zijn kan je me een berichtje sturen dan kan kan ik evt vragen van je verder beantwoorden.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!