Geen mistlampen dus ook geen bochtverlichting

Cruz

Bekend lid
884
315
72
Ik heb een Polo AW op het oog maar ik zag dat deze geen mistlampen voor heeft. Heb ik dan dus ook geen bochtverlichting?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
dan heb je ook bocht verlichting.
Thanks Bryan, maar dan zit er dus wel een bochtlamp in naast de LED dagrijverlichting dus? Alleen functioneert die niet als mistlamp zeker? Logo mistlamp voor op het de lichtschakelaar ontbreekt namelijk ook. Of werkt de dagrijverlichting als bochtverlichting? Ik heb echt geen idee namelijk :).
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Thanks Bryan, maar dan zit er dus wel een bochtlamp in naast de LED dagrijverlichting dus? Alleen functioneert die niet als mistlamp zeker? Logo mistlamp voor op het de lichtschakelaar ontbreekt namelijk ook. Of werkt de dagrijverlichting als bochtverlichting? Ik heb echt geen idee namelijk :).
bocht verlichting is ook je mist lamp voor, meestal als je licht hendel er uit trekt gaan de mistlampen voor aan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
bocht verlichting is ook je mist lamp voor, meestal als je licht hendel er uit trekt gaan de mistlampen voor aan.
Alleen wat ik al aangaf ik zag dat ik deze import polo uit België geen mistlampen heeft dus ook niet op de lichthendel het logo mistlampen voor. Enkel het logo mistlampen achter. Dus volgens mij heb ik dan geen mistlampen voor... Dus ook geen bochtverlichting?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Bij deze de foto's.. op de lichtschakelaar geen logo mistlamp voor. Wel achter.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190828_222133.jpg
    Screenshot_20190828_222133.jpg
    162.4 KB · Weergaven: 60
  • Screenshot_20190828_222332.jpg
    Screenshot_20190828_222332.jpg
    120 KB · Weergaven: 59
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Die van mij is ook een import maar heeft wel mistlichten en bochtenverlichting, zal wel te maken hebben dat het een Highline is. Maar er wel degelijk verschillen in uitrusting in andere landen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!