Hey!
Nieuw hier en helaas niet verschrikkelijk veel verstand van auto's. Wel technisch genoeg om verder te zoeken dan mijn neus lang is toen ik vanochtend bij de garage te horen kreeg dat het oplossen van dit probleem mij vermoedelijk 400,- gaat kosten.
Issue: Er komt (op geen enkele stand, airco aan/uit, speed hoog/laag) lucht uit de roosters. De afgelopen weken hoorde ik uit het rechter rooster een 'zeurend'/piepend geluid komen dat steeds luider werd. Dat is nu weg en er komt dus geen lucht meer uit.
Na zelf wat te onderzoeken lijkt het de resistor niet te zijn, aangezien hij op de hoogste stand ook niets doet. Zelf vermoed ik dus dat de kachel motor defect is.
Het gaat om een VW Polo 6R uit 2011 1.2 TSI 105pk met climate control en airco.
Mijn vraag, lijkt dit een goede analyse en is dit de juiste kachelmotor voor evt vervanging? Want het vervangen van de kachelmotor moet me wel lukken.
Groeten,
Joost
Nieuw hier en helaas niet verschrikkelijk veel verstand van auto's. Wel technisch genoeg om verder te zoeken dan mijn neus lang is toen ik vanochtend bij de garage te horen kreeg dat het oplossen van dit probleem mij vermoedelijk 400,- gaat kosten.
Issue: Er komt (op geen enkele stand, airco aan/uit, speed hoog/laag) lucht uit de roosters. De afgelopen weken hoorde ik uit het rechter rooster een 'zeurend'/piepend geluid komen dat steeds luider werd. Dat is nu weg en er komt dus geen lucht meer uit.
Na zelf wat te onderzoeken lijkt het de resistor niet te zijn, aangezien hij op de hoogste stand ook niets doet. Zelf vermoed ik dus dat de kachel motor defect is.
Het gaat om een VW Polo 6R uit 2011 1.2 TSI 105pk met climate control en airco.
Mijn vraag, lijkt dit een goede analyse en is dit de juiste kachelmotor voor evt vervanging? Want het vervangen van de kachelmotor moet me wel lukken.
Groeten,
Joost
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105pk