Geen LED koplamp....wat dan wel?!

Orrie

Bekend lid
333
122
49
Allen, helaas heb ik geen LED koplampen in mijn polo aw. Is er een alternatief die de lampen toch mooier maken? Super philips lampen wit licht of iets dergelijks. Moet wel netjes blijven natuurlijk. Ben niet zo thuis in dit soort dingen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Was dat geen optie bij de aanschaf van de Polo?, ongetwijfeld zijn er leden die je hierbij kunnen adviseren. Het mooiste zou zijn plug & play, maar wellicht moet er dan ook softwarematig aangepast worden. Hou ons op de hoogte van de vorderingen, en foto's zijn welkom.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Ik heb een 10 maanden jonge polo gekocht as is dus. Dacht misschien kan de lamp in de koplamp vervangen worden door een xenon look a like of zo. Moet wel degelijk er uit blijven zien... Je ziet soms lelijke lampen rond rijden :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Dan heb je nu dus H 7 lampen?, die zou je kunnen vervangen voor hetzelfde type in xenon look, b,v. OSRAM Night breaker laser of Philips night fusion, er zijn diverse merken en soorten, je kunt de testverslagen een opzoeken, bij vookeur de Duitse, die gaan toch wat verder op het gebied van testen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Bij de meeste Polo's moet je om de lampen te verwisselen, de complete unit vanuit de voorkant verwijderen, kijk even of dit ook voor de AW geldt.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Heb jij nu reflector koplamp of een koplamp met lenzen ?
Heb je reflector, lekker weg blijven bij led en xenon, je gaat hier alleen maar mensen mee verblinden.
Beetje schappelijk licht met H7, kan je gaan voor philips white vision. Goede opbrengst met niet al te geel licht.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: mausie en Ruud9N
Heb jij nu reflector koplamp of een koplamp met lenzen ?
Heb je reflector, lekker weg blijven bij led en xenon, je gaat hier alleen maar mensen mee verblinden.
Beetje schappelijk licht met H7, kan je gaan voor philips white vision. Goede opbrengst met niet al te geel licht.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Zeker waar! Wat ik raar vind is dat de OEM ledkoplampen van de 6C dus ook reflectoren hebben maar ik verblind niemand?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Heb jij nu reflector koplamp of een koplamp met lenzen ?
Heb je reflector, lekker weg blijven bij led en xenon, je gaat hier alleen maar mensen mee verblinden.
Beetje schappelijk licht met H7, kan je gaan voor philips white vision. Goede opbrengst met niet al te geel licht.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
En hoe weet ik of ik reflector of lenzen heb?
vermoed lenzen.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!