Geen brandstofdruk Polo GTI TSI

Beste GTI liefhebbers, community en experts

Afgelopen weekend heb ik op de snelweg en van te voren een paar keer lopen gassen met mijn Polo GTI TSI 1.4 (DSG) uit 2012
Daarna de snelweg op en ff meer gas en opeens een EPC storing en de auto stotterde en sprong daarna in noodloop. kon nog gewoon rustig rijden maar wanneer je meer vermogen vraagt of meer gas geeft of gaat inhalen springt hij weer in de noodloop met de EPC storing als gevolg.
Vanaf maandag is de auto bij de VW service dealer - er was na het uitlezen maar een storing voorgevallen - Geen of lage brandstofdruk (de precieze code weet ik helaas niet). De VW service dealer weet niet precies waar het probleem lag en het is dus zoeken naar een naald in een hoogberg kom ik achter. Ze hebben daarna de druk van achter gemeten en die was gewoon goed. Ze hebben nu de pomp van voor gedemonteerd en die zag er ok uit volgens hun. Ze laten vanmiddag een auto overkomen met de zelfde pomp en plaatsen deze dus op mijn auto of het toch de brandstofpomp van voor kan zijn. Aangezien de kosten dermate hoger worden en mijn auto nog niet is gemaakt vraag ik me af of dit wel de juiste manier is en of iemand van jullie hier wat tips weet. Heb het forum hier al een beetje doorgespit en zie een paar mogelijkheden zoals (lambdasonde voor) (brandstofdruk sensor) maar neem aan dat ze die reeks toch ook allemaal checken?

Thanks
 
Volkswagen  POLO GTI TSI DSG  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!