Gebruiker :: 2006 Volkswagen Polo 9N3

Welkom nieuwste Gebruiker van dit forum! :mrgreen:
Weer eens een 9N3 erbij om tegenwicht te bieden aan al het 6R-geweld van de laatste tijd ... ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ahzo, inderdaad haha. Ook wel leuk een keer wat anders toch ;). Nu had ik nog een vraagje namelijk zou ik mijn EGR klep willen dichtmaken en de kat eronderuit halen maar wou ik even weten of ik daarna de orginele chip moet laten aanpassen of eventueel meteen een chip op maat laten plaatsen. Graag ook iemand die op redelijke afstand woont met een VAG-COM om nog even goed na te kijken welke opties ik kan activeren op mijn auto.
 
Bedankt, ga ik is kijken! Meteen weer andere vraag of ik dan ook de LMM moet aanpassen of is dit niet de bedoeling op een 3 cilinder diesel? Heeft het ook echt veel nut om de EGR klep dicht te maken en de kat eronder uit te halen? Ik lees hier op alle forums vanalles over maar niets over een 3 cilinder diesel...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!