Gaspedaal

Beste forumleden,

Ik heb een nogal bijzonder probleem. Ik heb recent mijn gaspedaal (niet alleen het pedaal maar ook het mechanisme waar deze aan vast zit) laten vervangen omdat deze kraakte en in begin stuk vrij zwaar ging + een soort plakkerig kauwgom effect zo voelde het.

Nu ging het na het vervangen perfect weer lekker ligt e.d. Echter nu heb ik dat het pedaal soms ligt gaat en soms zwaar ook tijdens het rijden verschilt dit. Donderdag heb ik een afspraak bij mijn garage maar ik dacht wellicht heeft iemand van hier dit ook gehad en het probleem al opgelost.

Ik hoor graag van jullie!
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Mijne kraakte ook wel eens, heb hem wat gesmeerd en toen was het over.
Maar niet dat het begin heel erg zwaar ging
Nouja het is meer de ene keer gaat het pedaal licht en de andere keer weer zwaarder. Soms er tussen in. Soms een klein beetje weerstand in het begin. Soms weer niet. Maar het pedaal + alles daar achter is nog geen 2 maanden terug vervangen. Dus ik vind het bijzonder dat het bij een nieuw onderdeel zo snel alweer slecht werkt.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Even een update ik heb het r-line stukje dat over het pedaal zit eraf laten halen en nu zit er geen kraak meer in.

Echter trapt het pedaal de ene keer zwaarder en een andere keer lichter. Ook onder het rijden wil dit nog wel eens wisselen.

Ook ervaar ik dat ik bij weinig gas geven al meteen behoorlijk snel wegtrek, maar dit is ook de ene keer wel en de andere keer niet.

Het is niet heel ernstig maar wel soms irritant voor iemand als ik die op alles let e.d.

Als iemand dit ook heeft gehad en heeft opgelost of een eventuele oplossing weet ik hoor het graag!
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!