Gas response OBDeleven Polo 6R

Op het forum had ik gelezen dat je op twee manieren de gasresponse van de Polo kan verbeteren. Zie onderstaande post:

Audi Trottle mod:
Increased sensitivity of the throttle pedal
Controller 01- Engine
07 - Coding
Byte 0, Bit 0-2,

Change from Stock (01) to AUDI (02) this will dramatically reduce lag on pressing accelerator pedal.
En
44 module (steering assist)
Security access: 19249
Adaptations
Select channel: 'Driving profile switchover'
Change from 'Incremental: controlled over time' to 'Direct: controlled over threshold value'

1568101597267.png

Ik heb met een OBDeleven geprobeerd bij mijn 6R via bovenstaande mods de gas response te verbeteren, alleen dat lukt niet. Voor de Audi mod moet je een bitje aanpassen bij de engine module, alleen lukt het niet om ook maar iets aan te passen in de engine module. Is het normaal bij een 6R dat er niets is aan te passen bij deze module? (zie onderstaande afbeelding te info)

Screenshot_20190912-214325_OBDeleven.jpg

Om de Driving profile switchover aan te passen van 'Incremental: controlled over time' naar 'Incremental: controlled over time' moet het kanaal Driving profile switchover aangepast worden in module 44 steering assist. Bij module 44 steering assist zijn er geen kanalen beschikbaar waar ik iets kan aanpassen en kan ik dus nergens de optie Driving profile switchover vinden. Is ook dit normaal bij een 6R?

Screenshot_20190912-214440_OBDeleven.jpg Screenshot_20190912-214446_OBDeleven.jpg

Bij de Polo AW van mijn vader is het wel gelukt om bovengenoemde mods door te voeren (en oo wat maakt dat een verschil).

Ik ben bang dat ik het antwoord op mijn vragen al weet, maar wou het toch graag nagevraagd hebben ;).
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!