Garantie? (blow off valve en ander luchtfilter)

Ja vorige x konden ze me dat niet zo 123 vertellen, lijkt mij dat het geen kwaad kan omdat het beide onderdelen de motor en turbo ten goede komen.

Laat het ze toch denk ik maar even goed uitzoeken.
 
Dat ligt eraan wat voor filter / BOV en hoe het gemonteerd wordt. Een compleet andere BOV, van Forge bijv, hoeft niet ten goede van de motor te komen. Deze kan voor problemen zorgen / mocht het kapot gaan heb je metaaldeeltjes in je blok. De BOV adapter kan geen kwaad.

Filter idem dito. Sommige plaatsen een compleet open filter in het motorruim, daar heb je natuurlijk helemaal niks aan. Sommige doen er ook teveel filterolie op waardoor de MAF sensor zo kaduuk is. Beste is een CAI ( Cold air intake ) zoals die van ITG.

Er zitten wel haken en ogen aan. Als je ziet hoe moeilijk veel VW dealers al doen om iets wat echt puur garantie werk is, sta ik er niet van te kijken als ze nog moeilijker gaan doen als je BOV'tje of filter plaatst.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!